@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Velleity: hahah aww, illa... :--( Skrivet av Meowsy: Inga fler troll? D: Verkar inte så... gör mig irriterad då jag var sååå nära topplistan XD men Latmask, som snodde din plats i topplistan, är ett long time pro som har vart i toppen minst fyra gånger tidigare iallafall, så det känns kanske lite bättre att bli (barely!) slagen av en seasoned professional men jag hejade på dig iallafall! ![]()
4 nov, 2017 23:19 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Velleity: hahah aww, illa... :--( Skrivet av Meowsy: Inga fler troll? D: Verkar inte så... gör mig irriterad då jag var sååå nära topplistan XD men Latmask, som snodde din plats i topplistan, är ett long time pro som har vart i toppen minst fyra gånger tidigare iallafall, så det känns kanske lite bättre att bli (barely!) slagen av en seasoned professional men jag hejade på dig iallafall! Hahaha xD Var ju första gången jag var med i trolljakten också haha XD Får hoppas på bättre tur nästa år! ![]()
4 nov, 2017 23:24 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Velleity: Skrivet av mitchan: Skrivet av Velleity: hahah aww, illa... :--( Skrivet av Meowsy: Inga fler troll? D: Verkar inte så... gör mig irriterad då jag var sååå nära topplistan XD men Latmask, som snodde din plats i topplistan, är ett long time pro som har vart i toppen minst fyra gånger tidigare iallafall, så det känns kanske lite bättre att bli (barely!) slagen av en seasoned professional men jag hejade på dig iallafall! Hahaha xD Var ju första gången jag var med i trolljakten också haha XD Får hoppas på bättre tur nästa år! Har själv varit med under tidigare år (på min förra användare då) men det här var första gången jag lyckades ta mig till listan x)
4 nov, 2017 23:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi :Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi :Skrivet av Borttagen: Sätter upp en efterfrågan här också. Hur botar man den värsta crushen någonsin? Äta choklad och sträckkolla på Gilmore Girls, alternativt Buffy? Låter som en bra idé. Grejen är att jag träffar honom hela tiden så jag kan inte glömma honom! Skulle jag äta choklad för varje gång jag vill vara med honom skulle jag spricka Tänk på att hans ansikte är en falukorv, så noterar du inte charmen ? Fungerar säkert haha! Nu har jag ätit massor med choklad, men det blir bara värre 4 nov, 2017 23:37 |
|
Latmask
Elev |
Skrivet av Velleity: Skrivet av mitchan: Skrivet av Velleity: hahah aww, illa... :--( Skrivet av Meowsy: Inga fler troll? D: Verkar inte så... gör mig irriterad då jag var sååå nära topplistan XD men Latmask, som snodde din plats i topplistan, är ett long time pro som har vart i toppen minst fyra gånger tidigare iallafall, så det känns kanske lite bättre att bli (barely!) slagen av en seasoned professional men jag hejade på dig iallafall! Hahaha xD Var ju första gången jag var med i trolljakten också haha XD Får hoppas på bättre tur nästa år! förlåt!!! känns lite hemskt faktiskt, hade sidan kraschat bara någon timme tidigare hade du ju faktiskt varit kvar på tionde plats 4 nov, 2017 23:37 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Latmask: Skrivet av Velleity: Skrivet av mitchan: Skrivet av Velleity: hahah aww, illa... :--( Skrivet av Meowsy: Inga fler troll? D: Verkar inte så... gör mig irriterad då jag var sååå nära topplistan XD men Latmask, som snodde din plats i topplistan, är ett long time pro som har vart i toppen minst fyra gånger tidigare iallafall, så det känns kanske lite bättre att bli (barely!) slagen av en seasoned professional men jag hejade på dig iallafall! Hahaha xD Var ju första gången jag var med i trolljakten också haha XD Får hoppas på bättre tur nästa år! förlåt!!! känns lite hemskt faktiskt, hade sidan kraschat bara någon timme tidigare hade du ju faktiskt varit kvar på tionde plats Hahah XD Blev väldigt förvirrad när den kraschade mit i mitt troll jagande XD Tack haha (I börjar var jag sur hehe de va då jag insåg att jag e en dålig förlorare som vägrar erkänna de XD) ![]()
4 nov, 2017 23:40 |
|
Arivle
Elev |
Klickar runt en massa som om trollen vore kvar... xD Tar alltid en stund att vänja sig vid att trollen är borta x)
4 nov, 2017 23:45 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Arivle: Klickar runt en massa som om trollen vore kvar... xD Tar alltid en stund att vänja sig vid att trollen är borta x) Samma här xD
4 nov, 2017 23:45 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Klickar runt en massa som om trollen vore kvar... xD Tar alltid en stund att vänja sig vid att trollen är borta x) Samma här xD Skulle vilja att temat försvann också xD mkt lättare att ibte fortsätta leta då xD 5 nov, 2017 00:07 |
|
Borttagen
|
SPELEN HAR ÄNDRATS!!!!!!!!!11
5 nov, 2017 00:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






:
Mugglarportalen