@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Heeeeej och gooood lördag! ♥ Jag älskr hur den här dagen är så lugn, rik på solsken, god mat, promenad, roliga studier, catch up i veckans olika tv-program/tv-serier och jag ÄLSKAR hur mitt rum är nu och hur sängen är placerad i rummet.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 nov, 2017 14:43 |
|
Velleity
Elev |
4 nov, 2017 15:31 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Dygnade i natt och 'gick upp' typ kl sex.. sen somnade jag om och vaknade för typ en halvtimme sen..
feel so bad -.-
4 nov, 2017 16:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Har övertalat vår städerska på jobbet att läsa fanfictions och se på Harry Potter på norska xD
Dessutom ger jag henne små nördiga faktan varje dag, gillar henne verkligen! Hjälpte henne att få ett A på svenskan som hon läser på Komvux med "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 nov, 2017 16:23 |
|
Solkatten
Elev |
Slutar trolljakten inatt eller imorgon? Det borde väl ändå sluta imorgon då då är sista dagen på höstlovet eller?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2017 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Inatt tror jag...Slutar trolljakten inatt eller imorgon? Det borde väl ändå sluta imorgon då då är sista dagen på höstlovet eller? 4 nov, 2017 17:58 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Slutar trolljakten inatt eller imorgon? Det borde väl ändå sluta imorgon då då är sista dagen på höstlovet eller? Trodde den skulle ha slutat redan idag eftersom det har gått en vecka. I dunno
4 nov, 2017 17:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Slutar trolljakten inatt eller imorgon? Det borde väl ändå sluta imorgon då då är sista dagen på höstlovet eller? Trodde den skulle ha slutat redan idag eftersom det har gått en vecka. I dunno Fast de går väl efter veckan folk har höstlov? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 nov, 2017 18:00 |
|
Borttagen
|
Ska skicka in en bok till ett bokförlag nästa vecka.
4 nov, 2017 18:00 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Solkatten: Slutar trolljakten inatt eller imorgon? Det borde väl ändå sluta imorgon då då är sista dagen på höstlovet eller? Trodde den skulle ha slutat redan idag eftersom det har gått en vecka. I dunno Fast de går väl efter veckan folk har höstlov? Har inte riktigt stenkoll på det... gissade bara lite
4 nov, 2017 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen