Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
När man snott sin kompis mobil när hon sover i bussen och gått in på mugglis
27 maj, 2012 16:05 |
|
mican00
Elev |
När du ska se på ett program som börjar om 9 minuter men skyndar dig att logga in en snabbis på mugglis ändå XD
![]()
27 maj, 2012 19:51 |
|
Irah
Elev |
27 maj, 2012 19:57 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Irah: Samma för mig + att jag på nåt mysko vis har 3-5 flickar med mugglis uppe offtastNär du går in på mugglis oftare än vad du går in på fb. 27 maj, 2012 20:00 |
|
Afturelding
Elev |
27 maj, 2012 22:57 |
|
Ronald Weasley
Elev |
När man har vuxit upp med HP och helt enkelt präglas av det. Det dyker upp skaer hela tiden som är HP-relaterat för mig
27 maj, 2012 23:06 |
|
bluebirdflies
Elev |
När man är inloggad ständigt på mugglis o aldrig Har tryckt på logga ut knappen
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 27 maj, 2012 23:24 |
|
Mysan9
Elev |
Ja tänker på. HP hela tiden.
27 maj, 2012 23:34 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av bluebirdflies: När man är inloggad ständigt på mugglis o aldrig Har tryckt på logga ut knappen Samma (även om det givetvis bara gäller min egen dator)! 28 maj, 2012 00:05 |
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av bluebirdflies: När man är inloggad ständigt på mugglis o aldrig Har tryckt på logga ut knappen Samma (även om det givetvis bara gäller min egen dator)! Japp samma här draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 28 maj, 2012 00:14 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen