Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: jag svär att han tittade på mig vid maten idag idc how much he tried to hide it(om han nu försökte det) men jag kanske inbillar mig iaf aww :3 men nu känns det som att alla gillar honom, tur att ingen verkar gilla killen jag gillar HAH xD men alla gör ju det typ vem då? är det w eller e eller ngn? XD jaop tyvärr ._. alltså typ wille för nu börjar vi kika mer och han är bara allmänt gullig iih x3 alLTSÅ PÅ RIKTIGT HANNA GE MIG HANS KIK SÅ KAN JAG KONFRONTERA HONOM ne xD
2 maj, 2013 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Alltså åh! Det känndes verkligen som den nya killen gillade mig och jag kännde mig jättevacker eftersom att jag var så sker att han tycka det. Men nu ignorerar han mig precis som ala andra. Var han kanske bara nyfiken eftersom att han hört alla rykten om mig, och nu tröttnat på mig? Var det aldrig något annat en att han visste hur jag mår? i Vilket fall som helst vet jag inte om jag gillar honom elller inte... den gammla killen (åh låter som tjejen som blir kär hela tiden... vilket jag kanske blev förut).. jag vill verkligen inte blir kär i mina förra crush. Han har sårat mig så otroligt mycket att jag egentligen hatar honom... Vill ni veta en sak? Under alla dessa fyra år då jag var kär i mina förra crush (som är min nuvarande crush typ.. eller ja, typ´) gjorde jag en egen liten bild av honom. Som en liten sagoprins för mig. Men när jag nu i sexan fick mötta honom, på riktigt förstördes den bilden och jag är istället kär i en person jag vill vara kär i, men han finns ju inte... JAg vet att det finns människor som är kär i en teckand figur och liknade... det är så för mig, fast han finns på riktigt typ. Alltså åh, jag hatar att mötta hans blick varje dag i skolan ocg hoppas att min lilla sagoprins faktiskt finns där inne, och sedan få hjärtat krossat varje dag. Jag önskar att jag kunnde leva i en saga, min egna saga, där jag var vacker, där han altid skull lska mig och jag alltid skulle älska honom. Där alla var lyckliga. Men jag lever inte i en saga. Jag leveri verkligheten, där han bara ser mig som den deprimerade tjejen som är töntig och blyg och konstig och knäpp och störd och cuttar sig själv och mår dåligt och är finnig och är... dålig. SLUTA SKÄR DIG SJÄLV 2 maj, 2013 21:25 |
|
Elma00
Elev |
Fairy Tale Jag försöker verkligen sluta, och har klarat mig väldigt bra i 3 månader. OCh ja, alla vet om det, där bland mamma och pappa.
2 maj, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Fairy Tale Jag försöker verkligen sluta, och har klarat mig väldigt bra i 3 månader. OCh ja, alla vet om det, där bland mamma och pappa. Hatar att bli mobbad 2 maj, 2013 21:30 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Fairy Tale Jag försöker verkligen sluta, och har klarat mig väldigt bra i 3 månader. OCh ja, alla vet om det, där bland mamma och pappa. Hatar att bli mobbad JAg förstår at du hatar det, men jag blir inte det, så det är inte därför jag skär mig.
2 maj, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Fairy Tale Jag försöker verkligen sluta, och har klarat mig väldigt bra i 3 månader. OCh ja, alla vet om det, där bland mamma och pappa. Hatar att bli mobbad JAg förstår at du hatar det, men jag blir inte det, så det är inte därför jag skär mig. Privata skäl antar jag.. 2 maj, 2013 21:34 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Fairy Tale Jag försöker verkligen sluta, och har klarat mig väldigt bra i 3 månader. OCh ja, alla vet om det, där bland mamma och pappa. Hatar att bli mobbad JAg förstår at du hatar det, men jag blir inte det, så det är inte därför jag skär mig. Privata skäl antar jag.. Inte riktigt. Bara otroligt mycket stress och dåliga tankar som säger att jag inte är värd det.
2 maj, 2013 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Fairy Tale Jag försöker verkligen sluta, och har klarat mig väldigt bra i 3 månader. OCh ja, alla vet om det, där bland mamma och pappa. Hatar att bli mobbad JAg förstår at du hatar det, men jag blir inte det, så det är inte därför jag skär mig. Privata skäl antar jag.. Inte riktigt. Bara otroligt mycket stress och dåliga tankar som säger att jag inte är värd det. Du är värd allt 2 maj, 2013 21:36 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Fairy Tale Jag försöker verkligen sluta, och har klarat mig väldigt bra i 3 månader. OCh ja, alla vet om det, där bland mamma och pappa. Hatar att bli mobbad JAg förstår at du hatar det, men jag blir inte det, så det är inte därför jag skär mig. Privata skäl antar jag.. Inte riktigt. Bara otroligt mycket stress och dåliga tankar som säger att jag inte är värd det. Du är värd allt kanske jag är...
2 maj, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elma00: Fairy Tale Jag försöker verkligen sluta, och har klarat mig väldigt bra i 3 månader. OCh ja, alla vet om det, där bland mamma och pappa. Hatar att bli mobbad JAg förstår at du hatar det, men jag blir inte det, så det är inte därför jag skär mig. Privata skäl antar jag.. Inte riktigt. Bara otroligt mycket stress och dåliga tankar som säger att jag inte är värd det. Du är värd allt kanske jag är... Får bättre självförtroende när en kille säger att jag är söt 3 maj, 2013 05:26 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen