Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ja självklart!" Sa jag
21 aug, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
" Jo, din fru eller flickvän var ... gravid i 9:onde månaden och bebisen är ute" sa han
21 aug, 2013 20:55 |
|
Borttagen
|
"Okej" sa jag och svalde hårt
21 aug, 2013 20:56 |
|
Borttagen
|
" Du får se bebisen snart " sa läkaren och gick
21 aug, 2013 20:57 |
|
Borttagen
|
"Men Kelly" skrek jag
21 aug, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
" Va?" Sa läkaren
21 aug, 2013 20:59 |
|
Borttagen
|
Ja väcktes av ett ljud. Det kom från min väska som stod på golvet. Jag kände igen singnalen.DEt var ett sms. Förmodligen från Luke. Jag orkade inte prata med honom just nu.
21 aug, 2013 21:02 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag tog upp mobilen ur väskan och utan att titta på sms:et så stängde jag av den.
21 aug, 2013 21:04 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen