Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Utsläppt, always. Jag KAN inte göra något med mitt hår, jag menar, jag har seriösa problem med att få upp det i en tofs.
25 nov, 2012 17:16 |
|
Borttagen
|
Hmm, jag gillar nog mer uppsatt.. då stannar det liksom kvar där det ska vara (en stund iaf..) + att jag typ alltid har bad hairdays
25 nov, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
Utsläpt hår!
Dels för att jag är så ful i hästsvans, dels för att jag känner mig bekvämast med utsläppt. 25 nov, 2012 17:32 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Utsläpt!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 25 nov, 2012 18:14 |
|
MizzNina
Elev |
Hästsvans.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 25 nov, 2012 18:18 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Ginny00: Utsläppt, always. Jag KAN inte göra något med mitt hår, jag menar, jag har seriösa problem med att få upp det i en tofs. HIGH FIVE
25 nov, 2012 18:19 |
|
Dragonflies
Elev |
Utsläppt. Jag blir GAAAAALEN om jag måste ha håret uppsatt! :o Enda gångerna jag sätter upp det är ibland när jag ritar eller målar och ibland (typ aldrig) på idrotten.
25 nov, 2012 18:23 |
|
Tonks_xD
Elev |
25 nov, 2012 18:30 |
|
PerfectFreak
Elev |
Just nu svans eftersom mitt hår är i det där stadiet där det varken är långt eller kort och då ser mitt hår bara förtäskigt ut i utsläppt.
25 nov, 2012 18:34 |
|
JosefinFini
Elev |
25 nov, 2012 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen