Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
?
PUM är ett Romione-fan? Everything is Dramione and nothing hurts. 18 dec, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
Nej
PUM har börjat lyssna på julmusik? 18 dec, 2011 16:12 |
|
Ellinor
Elev |
Nä :c
Jag tror att PUM tycker att Robert Pattinson är snygg? "She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 18 dec, 2011 16:13 |
|
Borttagen
|
Eh. Ibland är han det, men ibland inte. Hehe. :3
PUM gillar Eminem? 18 dec, 2011 16:28 |
|
Borttagen
|
Vem är Eminem?
PUM är över 14 år men mindre än 16? 18 dec, 2011 16:39 |
|
randigkiwi
Elev |
18 dec, 2011 16:41 |
|
nilla10
Elev |
japp
PUM är på julhumör? hej hej! :) 18 dec, 2011 16:42 |
|
Borttagen
|
Hur visste du det?
PUM Har sett nya twilight? 18 dec, 2011 16:45 |
|
Rawenclaw98
Elev |
18 dec, 2011 16:46 |
|
Borttagen
|
Typ. Vissa personer.
PUM har många vänner på Mugglarportalen 18 dec, 2011 16:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen