@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Elevhemstävlingen Ravenlaw: NU jäklans ska vi slå slytherin om och om igen. MOHAHAHA Slytherin: Nope, det ska ni inte. Och vi kommer inte ge upp. Ni ska allt få se att vi är bäst!! Gryffindor: Well, vi kanske kan få några poäng iallafall. Vi bara kör på! Chillar och tar det som det kommer! Hufflepuff: So true. Du vill inte veta vad som pågår i vårt uppehållsrum. HAHA XD håller ni på att planera hur ni ska göra för att vinna över oss? :O OMG! Typ. Hejaramsor, uppmuntringar. Hur många poäng alla får osv Se där 3 nov, 2017 14:28 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Elevhemstävlingen Ravenlaw: NU jäklans ska vi slå slytherin om och om igen. MOHAHAHA Slytherin: Nope, det ska ni inte. Och vi kommer inte ge upp. Ni ska allt få se att vi är bäst!! Gryffindor: Well, vi kanske kan få några poäng iallafall. Vi bara kör på! Chillar och tar det som det kommer! Hufflepuff: So true. Du vill inte veta vad som pågår i vårt uppehållsrum. HAHA XD håller ni på att planera hur ni ska göra för att vinna över oss? :O OMG! Typ. Hejaramsor, uppmuntringar. Hur många poäng alla får osv Se där Vi Ska vinna igen. Eagles is coming( are) ( ska med ett stort S) 3 nov, 2017 14:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Elevhemstävlingen Ravenlaw: NU jäklans ska vi slå slytherin om och om igen. MOHAHAHA Slytherin: Nope, det ska ni inte. Och vi kommer inte ge upp. Ni ska allt få se att vi är bäst!! Gryffindor: Well, vi kanske kan få några poäng iallafall. Vi bara kör på! Chillar och tar det som det kommer! Hufflepuff: So true. Du vill inte veta vad som pågår i vårt uppehållsrum. HAHA XD håller ni på att planera hur ni ska göra för att vinna över oss? :O OMG! Typ. Hejaramsor, uppmuntringar. Hur många poäng alla får osv Se där Vi Ska vinna igen. Eagles is coming( are) ( ska med ett stort S) Well - det kommer iaf bli en hårt match 3 nov, 2017 14:30 |
|
Signe tha toast
Elev |
3 nov, 2017 14:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag vågar Annie Lupin Du skulle bara våga 3 nov, 2017 14:47 |
|
Scorperion
Elev |
Sitter och spelar Halvblodsprinsen för första gången på typ flera år. Varför är Draco så himla ful?! That grafik liksom xD
3 nov, 2017 14:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Elevhemstävlingen Ravenlaw: NU jäklans ska vi slå slytherin om och om igen. MOHAHAHA Slytherin: Nope, det ska ni inte. Och vi kommer inte ge upp. Ni ska allt få se att vi är bäst!! Gryffindor: Well, vi kanske kan få några poäng iallafall. Vi bara kör på! Chillar och tar det som det kommer! Hufflepuff: So true. Du vill inte veta vad som pågår i vårt uppehållsrum. HAHA XD håller ni på att planera hur ni ska göra för att vinna över oss? :O OMG! Typ. Hejaramsor, uppmuntringar. Hur många poäng alla får osv Se där Vi Ska vinna igen. Eagles is coming( are) ( ska med ett stort S) Well - det kommer iaf bli en hårt match Vi får göra något sådant med ^^ För de Slytherinare som bryr sig liksom! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 nov, 2017 15:03 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Scorperion: Sitter och spelar Halvblodsprinsen för första gången på typ flera år. Varför är Draco så himla ful?! That grafik liksom xD För att det kanske var liksom det bästa de kunde göra av de tillgångar de hade för att göra spelet då??. Idag skulle säkert de ha gjort honom annorlunda. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 3 nov, 2017 15:04 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
3 nov, 2017 15:05 |
|
Vildvittra
Elev |
”Om en ljuger blir ens tunga svart, sedan ruttnar den och faller av.”
Det borde folk tänka på! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 nov, 2017 15:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen