@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Velma Dinkley
Elev |
Livet är en sak man måste vara rädd om - Ronja rövardotter
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 3 nov, 2017 13:56 |
|
o^o
Elev |
Meowsy SLUTA TA ALLA TROLL!!
3 nov, 2017 13:56 |
|
Meowsy
Elev |
3 nov, 2017 14:00 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2017 14:02 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Tänkte just skriva det, blue is forever.. blue is a marriage, tyvärr..) Jag fick klippa av.. en hel del efter den vändan. Skrivet av Signe tha toast: Oh god, hoppas du är redo på att ha blått resten av livet samt blått på allt du äger som inte är svart cx (mvh erfaren blåhårig) tackar gud över att det bara är en toning HAHAHAH omg ... that's just what I thought.) well fuck I’m doomed 3 nov, 2017 14:07 |
|
Scorperion
Elev |
3 nov, 2017 14:07 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
3 nov, 2017 14:17 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Frivolt: Elevhemstävlingen Ravenlaw: NU jäklans ska vi slå slytherin om och om igen. MOHAHAHA Slytherin: Nope, det ska ni inte. Och vi kommer inte ge upp. Ni ska allt få se att vi är bäst!! Gryffindor: Well, vi kanske kan få några poäng iallafall. Vi bara kör på! Chillar och tar det som det kommer! Hufflepuff: So true. Du vill inte veta vad som pågår i vårt uppehållsrum. 3 nov, 2017 14:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Elevhemstävlingen Ravenlaw: NU jäklans ska vi slå slytherin om och om igen. MOHAHAHA Slytherin: Nope, det ska ni inte. Och vi kommer inte ge upp. Ni ska allt få se att vi är bäst!! Gryffindor: Well, vi kanske kan få några poäng iallafall. Vi bara kör på! Chillar och tar det som det kommer! Hufflepuff: So true. Du vill inte veta vad som pågår i vårt uppehållsrum. HAHA XD håller ni på att planera hur ni ska göra för att vinna över oss? :O OMG! 3 nov, 2017 14:26 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Elevhemstävlingen Ravenlaw: NU jäklans ska vi slå slytherin om och om igen. MOHAHAHA Slytherin: Nope, det ska ni inte. Och vi kommer inte ge upp. Ni ska allt få se att vi är bäst!! Gryffindor: Well, vi kanske kan få några poäng iallafall. Vi bara kör på! Chillar och tar det som det kommer! Hufflepuff: So true. Du vill inte veta vad som pågår i vårt uppehållsrum. HAHA XD håller ni på att planera hur ni ska göra för att vinna över oss? :O OMG! Typ. Hejaramsor, uppmuntringar. Hur många poäng alla får osv 3 nov, 2017 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen