@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Är det natten till lördag som halloweentemat försvinner?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2017 01:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: AntagligenÄr det natten till lördag som halloweentemat försvinner? 3 nov, 2017 01:42 |
|
Meowsy
Elev |
3 nov, 2017 01:46 |
|
Frivolt
Elev |
3 nov, 2017 01:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Grattis! Jag kommer snart få en touchedator så nästa år får jag väl använda den 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) hahaha det är såå klumpigt och osmidigt med touchen, kommer garanterat köpa mig en mus till nästa gång och råder dig till att göra detsamma Jag jagar troll på mobilen. Är mycket snabbare på mobilen än med datormus och dessutom på mobilen ser jag nästan hela sidan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2017 01:59 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Alltsååå Får världens utslag & ögonen kliar typ ur av nånting De e inte tropiska frukter som jag tidigare trott då jag har det nu och inte har ätit det ens. HJÄLP?! Är du allgerisk mot något? Låter ju som du är allgerisk eller känslig mot tropiska frukter men du nämner ju att du inte har ätit det. Så det måste ju vara något annat Jag veet, har inte ätit det sen förra veckan när utlagen kliade så mycket att jag kliade sönder huden och hade röda ögon.. Är det gluten som blivit värre så kommer jag seriöst bryta ihop. Jag kommer aldrig klara mej då.. Hur är det att var allergisk mot gluten? Vet att många är det och många verkar påverkade på olika sätt. Jag äter ganska normal kost då ja inte har så "stark" gluten men typ hela min släkt har samma sak och min kusin kan typ dö om hon får det i sig så alltid när vi äter med allihopa (ganska ofta hahah) så är det 100% glutenfritt allting, de e lite hårdare och torrare men de mesta smakar ok xD. Att äta ute kaan vara jobbigt men att de har glutenfritt på restauranger kommer mera och mera hela tiden
3 nov, 2017 06:33 |
|
Latmask
Elev |
vill definitivt inte jobba pga är minst tre borta idag och jag är redan brutalt trött och nu är bussen sen också. woo bra fredag
3 nov, 2017 07:40 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: Snälla, säg att Nema dödar Jordan Smith!!!!!!!! Skrivet av WeasleyHufflepuff: När man bara vill lägga sig ner och böja för att man saknar bae.. ♥ boknörd_ Finaste du!! Saknar dig me bbyy Kan inte lova nåt!!
3 nov, 2017 08:35 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av boknörd_: Snälla, säg att Nema dödar Jordan Smith!!!!!!!! Skrivet av WeasleyHufflepuff: När man bara vill lägga sig ner och böja för att man saknar bae.. ♥ boknörd_ Finaste du!! Saknar dig me bbyy läser du vårt roll??? xD Wellll, du får väl se...
3 nov, 2017 08:59 |
|
Snowy Owl
Elev |
accept yourself 3 nov, 2017 09:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen