Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24491 24492 24493 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
mitchan
Lärare

Avatar


buhuhu jag hittade bara EN intressant bok om seriemördare och så var den out of stock på adlibris :--( det känns som jag behöver en bok om seriemördare hemma

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FnCJQaRV.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fpunishedbacklog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2Ftumblr_static_5t79fc1kntcssk8kgss4scg8g_640_v2.gif

2 nov, 2017 23:49

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Är det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll?
”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare”
Det brukar väl vara
” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig”

Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll

2 nov, 2017 23:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Är det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll?
”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare”
Det brukar väl vara
” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig”

Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll
Jag ignorerar de utan fortsätter på direkten xD

2 nov, 2017 23:52

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Är det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll?
”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare”
Det brukar väl vara
” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig”

Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll
Jag ignorerar de utan fortsätter på direkten xD

Same men det stör mig. Det är sådan där irriterande uppmuntring.
Liksom ” jag bröt benet”
” Oh lycka till och krya på dig”
Det är äckligt

2 nov, 2017 23:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Är det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll?
”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare”
Det brukar väl vara
” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig”

Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll
Jag ignorerar de utan fortsätter på direkten xD

Same men det stör mig. Det är sådan där irriterande uppmuntring.
Liksom ” jag bröt benet”
” Oh lycka till och krya på dig”
Det är äckligt
Jag säger det mest för att försöka vara snäll....

2 nov, 2017 23:55

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Är det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll?
”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare”
Det brukar väl vara
” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig”

Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll
Jag ignorerar de utan fortsätter på direkten xD

Same men det stör mig. Det är sådan där irriterande uppmuntring.
Liksom ” jag bröt benet”
” Oh lycka till och krya på dig”
Det är äckligt
Jag säger det mest för att försöka vara snäll....

Du är inte snäll, du ör OOOOOOND

Men alltså när min pappas kusin dog så skrev hans dotter aka min syssling på Facebook.
” Saknar dig pappa”
Och istället för att fråga hur hon mådde stod det saker som Oh lycka till, styrkekram.

Alltså seriöst? Ge en kram i verkligheten

2 nov, 2017 23:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Är det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll?
”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare”
Det brukar väl vara
” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig”

Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll
Jag ignorerar de utan fortsätter på direkten xD

Same men det stör mig. Det är sådan där irriterande uppmuntring.
Liksom ” jag bröt benet”
” Oh lycka till och krya på dig”
Det är äckligt
Jag säger det mest för att försöka vara snäll....

Du är inte snäll, du ör OOOOOOND

Men alltså när min pappas kusin dog så skrev hans dotter aka min syssling på Facebook.
” Saknar dig pappa”
Och istället för att fråga hur hon mådde stod det saker som Oh lycka till, styrkekram.

Alltså seriöst? Ge en kram i verkligheten

JAG VEEEEEEET! Men det står oftast vuxna...

Vänta nu... vill de att din sysling ska dö? Säger de lycka till för att de vill att hon ska dö då hon kanske träffar sin pappa? sjukt..

Hehe, ger mest kramar här för att få tummar... #ÄLSKARTUMMAR

3 nov, 2017 00:02

Scorperion
Elev

Avatar


800 troll

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

3 nov, 2017 00:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
800 troll
801

3 nov, 2017 00:30

Borttagen

Avatar


Wow... Äntligen på Gotland, en timme kvar ish tills vi är framme meen på båten, SHIT vad det blåste!! Blev så åksju så jag spydde 2 gånger

3 nov, 2017 00:38

1 2 3 ... 24491 24492 24493 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.