@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
buhuhu jag hittade bara EN intressant bok om seriemördare och så var den out of stock på adlibris :--( det känns som jag behöver en bok om seriemördare hemma
![]()
2 nov, 2017 23:49 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Är det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll?
”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare” Det brukar väl vara ” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig” Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll 2 nov, 2017 23:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag ignorerar de utan fortsätter på direkten xDÄr det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll? ”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare” Det brukar väl vara ” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig” Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll 2 nov, 2017 23:52 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag ignorerar de utan fortsätter på direkten xD Är det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll? ”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare” Det brukar väl vara ” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig” Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll Same men det stör mig. Det är sådan där irriterande uppmuntring. Liksom ” jag bröt benet” ” Oh lycka till och krya på dig” Det är äckligt 2 nov, 2017 23:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag säger det mest för att försöka vara snäll....Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag ignorerar de utan fortsätter på direkten xD Är det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll? ”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare” Det brukar väl vara ” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig” Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll Same men det stör mig. Det är sådan där irriterande uppmuntring. Liksom ” jag bröt benet” ” Oh lycka till och krya på dig” Det är äckligt 2 nov, 2017 23:55 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag säger det mest för att försöka vara snäll.... Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag ignorerar de utan fortsätter på direkten xD Är det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll? ”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare” Det brukar väl vara ” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig” Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll Same men det stör mig. Det är sådan där irriterande uppmuntring. Liksom ” jag bröt benet” ” Oh lycka till och krya på dig” Det är äckligt Du är inte snäll, du ör OOOOOOND Men alltså när min pappas kusin dog så skrev hans dotter aka min syssling på Facebook. ” Saknar dig pappa” Och istället för att fråga hur hon mådde stod det saker som Oh lycka till, styrkekram. Alltså seriöst? Ge en kram i verkligheten 2 nov, 2017 23:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag säger det mest för att försöka vara snäll.... Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag ignorerar de utan fortsätter på direkten xD Är det här någon ny sak som poppar upp om man misslyckas fånga ett troll? ”Otur, du var inte snabb nog... men ge inte upp, leta vidare” Det brukar väl vara ” Äshdå, verkar som om någon annan hann före dig” Hatar uppmuntringsord. Jag vill inte ha uppmuntring. Jag vill ha troll Same men det stör mig. Det är sådan där irriterande uppmuntring. Liksom ” jag bröt benet” ” Oh lycka till och krya på dig” Det är äckligt Du är inte snäll, du ör OOOOOOND Men alltså när min pappas kusin dog så skrev hans dotter aka min syssling på Facebook. ” Saknar dig pappa” Och istället för att fråga hur hon mådde stod det saker som Oh lycka till, styrkekram. Alltså seriöst? Ge en kram i verkligheten JAG VEEEEEEET! Men det står oftast vuxna... Vänta nu... vill de att din sysling ska dö? Säger de lycka till för att de vill att hon ska dö då hon kanske träffar sin pappa? sjukt.. Hehe, ger mest kramar här för att få tummar... #ÄLSKARTUMMAR 3 nov, 2017 00:02 |
|
Scorperion
Elev |
3 nov, 2017 00:29 |
|
Borttagen
|
801
3 nov, 2017 00:30 |
|
Borttagen
|
Wow... Äntligen på Gotland, en timme kvar ish tills vi är framme meen på båten, SHIT vad det blåste!! Blev så åksju så jag spydde 2 gånger
3 nov, 2017 00:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen