@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
2 nov, 2017 23:13 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Emmi: Alltsååå Får världens utslag & ögonen kliar typ ur av nånting De e inte tropiska frukter som jag tidigare trott då jag har det nu och inte har ätit det ens. HJÄLP?! Är du allgerisk mot något? Låter ju som du är allgerisk eller känslig mot tropiska frukter men du nämner ju att du inte har ätit det. Så det måste ju vara något annat 2 nov, 2017 23:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Är det lite som en mobil eller Ipad? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag tror nog inte jag behöver en mus... eller har inte din en styrplatta? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Grattis! Jag kommer snart få en touchedator så nästa år får jag väl använda den 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) hahaha det är såå klumpigt och osmidigt med touchen, kommer garanterat köpa mig en mus till nästa gång och råder dig till att göra detsamma haha jo alltså, det är ju en sådan, men den reagerar inte alls på så vis som en mus gör när man behöver vara snabbis inte använt ipad, men det klumpiga är väl att man scrollar med två fingertoppar.. och så ska man lyxas scrolla rätt - röra musen rätt och bam, ta trollet ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 nov, 2017 23:28 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) Jag tläste först att du fångat 5000 troll xD Jag tänkte ba: wtf? huuuuur??? Sen kom jag på att ingen har fångat så många troll så blev lite förvirrad xD XD Jag är trött, bordre sova xD 2 nov, 2017 23:31 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) Jag tläste först att du fångat 5000 troll xD Jag tänkte ba: wtf? huuuuur??? Sen kom jag på att ingen har fångat så många troll så blev lite förvirrad xD XD Jag är trött, bordre sova xD Läste samma sak men 5K kändes lite orimligt 2 nov, 2017 23:33 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) Jag tläste först att du fångat 5000 troll xD Jag tänkte ba: wtf? huuuuur??? Sen kom jag på att ingen har fångat så många troll så blev lite förvirrad xD XD Jag är trött, bordre sova xD Läste samma sak men 5K kändes lite orimligt HAHA eller huuur xD och framförallt att jag hade kollat listan ungefär två minuter tidifare xD 2 nov, 2017 23:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Jag tycker det är lite klumpigt med musen. Man är tvungen att frösöka få pilen på trollet men ibland såå kommer den över eller under trollet så det inte går att klicka x)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Är det lite som en mobil eller Ipad? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag tror nog inte jag behöver en mus... eller har inte din en styrplatta? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Grattis! Jag kommer snart få en touchedator så nästa år får jag väl använda den 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) hahaha det är såå klumpigt och osmidigt med touchen, kommer garanterat köpa mig en mus till nästa gång och råder dig till att göra detsamma haha jo alltså, det är ju en sådan, men den reagerar inte alls på så vis som en mus gör när man behöver vara snabbis inte använt ipad, men det klumpiga är väl att man scrollar med två fingertoppar.. och så ska man lyxas scrolla rätt - röra musen rätt och bam, ta trollet 2 nov, 2017 23:34 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Alltsååå Får världens utslag & ögonen kliar typ ur av nånting De e inte tropiska frukter som jag tidigare trott då jag har det nu och inte har ätit det ens. HJÄLP?! Är du allgerisk mot något? Låter ju som du är allgerisk eller känslig mot tropiska frukter men du nämner ju att du inte har ätit det. Så det måste ju vara något annat Jag veet, har inte ätit det sen förra veckan när utlagen kliade så mycket att jag kliade sönder huden och hade röda ögon.. Är det gluten som blivit värre så kommer jag seriöst bryta ihop. Jag kommer aldrig klara mej då..
2 nov, 2017 23:35 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Alltsååå Får världens utslag & ögonen kliar typ ur av nånting De e inte tropiska frukter som jag tidigare trott då jag har det nu och inte har ätit det ens. HJÄLP?! Är du allgerisk mot något? Låter ju som du är allgerisk eller känslig mot tropiska frukter men du nämner ju att du inte har ätit det. Så det måste ju vara något annat Jag veet, har inte ätit det sen förra veckan när utlagen kliade så mycket att jag kliade sönder huden och hade röda ögon.. Är det gluten som blivit värre så kommer jag seriöst bryta ihop. Jag kommer aldrig klara mej då.. Hur är det att var allergisk mot gluten? Vet att många är det och många verkar påverkade på olika sätt. 2 nov, 2017 23:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) Jag tläste först att du fångat 5000 troll xD Jag tänkte ba: wtf? huuuuur??? Sen kom jag på att ingen har fångat så många troll så blev lite förvirrad xD XD Jag är trött, bordre sova xD Läste samma sak men 5K kändes lite orimligt HAHA eller huuur xD och framförallt att jag hade kollat listan ungefär två minuter tidifare xD Skrivet av Frivolt: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) Jag tläste först att du fångat 5000 troll xD Jag tänkte ba: wtf? huuuuur??? Sen kom jag på att ingen har fångat så många troll så blev lite förvirrad xD XD Jag är trött, bordre sova xD Läste samma sak men 5K kändes lite orimligt HAHA eller huuur xD och framförallt att jag hade kollat listan ungefär två minuter tidifare xD hahahah I wish. En trollstav i egen vald färd hade liksom varit kul ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 nov, 2017 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen