Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24490 24491 24492 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Scorperion
Elev

Avatar


Ingen jullåt kommer nånsin slå denna! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

2 nov, 2017 23:13

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Alltsååå
Får världens utslag & ögonen kliar typ ur av nånting
De e inte tropiska frukter som jag tidigare trott då jag har det nu och inte har ätit det ens.
HJÄLP?!

Är du allgerisk mot något? Låter ju som du är allgerisk eller känslig mot tropiska frukter men du nämner ju att du inte har ätit det. Så det måste ju vara något annat

2 nov, 2017 23:14

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
500 trooolll

(så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.)
Grattis! Jag kommer snart få en touchedator så nästa år får jag väl använda den


hahaha det är såå klumpigt och osmidigt med touchen, kommer garanterat köpa mig en mus till nästa gång och råder dig till att göra detsamma
Jag tror nog inte jag behöver en mus... eller har inte din en styrplatta?


haha jo alltså, det är ju en sådan, men den reagerar inte alls på så vis som en mus gör när man behöver vara snabbis
Är det lite som en mobil eller Ipad?


inte använt ipad, men det klumpiga är väl att man scrollar med två fingertoppar.. och så ska man lyxas scrolla rätt - röra musen rätt och bam, ta trollet

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

2 nov, 2017 23:28

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
500 trooolll

(så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.)



Jag tläste först att du fångat 5000 troll xD Jag tänkte ba: wtf? huuuuur??? Sen kom jag på att ingen har fångat så många troll så blev lite förvirrad xD XD

Jag är trött, bordre sova xD

2 nov, 2017 23:31

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
500 trooolll

(så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.)



Jag tläste först att du fångat 5000 troll xD Jag tänkte ba: wtf? huuuuur??? Sen kom jag på att ingen har fångat så många troll så blev lite förvirrad xD XD

Jag är trött, bordre sova xD

Läste samma sak men 5K kändes lite orimligt

2 nov, 2017 23:33

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
500 trooolll

(så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.)



Jag tläste först att du fångat 5000 troll xD Jag tänkte ba: wtf? huuuuur??? Sen kom jag på att ingen har fångat så många troll så blev lite förvirrad xD XD

Jag är trött, bordre sova xD

Läste samma sak men 5K kändes lite orimligt


HAHA eller huuur xD och framförallt att jag hade kollat listan ungefär två minuter tidifare xD

2 nov, 2017 23:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kintsugi:
500 trooolll

(så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.)
Grattis! Jag kommer snart få en touchedator så nästa år får jag väl använda den


hahaha det är såå klumpigt och osmidigt med touchen, kommer garanterat köpa mig en mus till nästa gång och råder dig till att göra detsamma
Jag tror nog inte jag behöver en mus... eller har inte din en styrplatta?


haha jo alltså, det är ju en sådan, men den reagerar inte alls på så vis som en mus gör när man behöver vara snabbis
Är det lite som en mobil eller Ipad?


inte använt ipad, men det klumpiga är väl att man scrollar med två fingertoppar.. och så ska man lyxas scrolla rätt - röra musen rätt och bam, ta trollet
Jag tycker det är lite klumpigt med musen. Man är tvungen att frösöka få pilen på trollet men ibland såå kommer den över eller under trollet så det inte går att klicka x)

2 nov, 2017 23:34

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Emmi:
Alltsååå
Får världens utslag & ögonen kliar typ ur av nånting
De e inte tropiska frukter som jag tidigare trott då jag har det nu och inte har ätit det ens.
HJÄLP?!

Är du allgerisk mot något? Låter ju som du är allgerisk eller känslig mot tropiska frukter men du nämner ju att du inte har ätit det. Så det måste ju vara något annat

Jag veet, har inte ätit det sen förra veckan när utlagen kliade så mycket att jag kliade sönder huden och hade röda ögon..
Är det gluten som blivit värre så kommer jag seriöst bryta ihop. Jag kommer aldrig klara mej då..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

2 nov, 2017 23:35

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Emmi:
Alltsååå
Får världens utslag & ögonen kliar typ ur av nånting
De e inte tropiska frukter som jag tidigare trott då jag har det nu och inte har ätit det ens.
HJÄLP?!

Är du allgerisk mot något? Låter ju som du är allgerisk eller känslig mot tropiska frukter men du nämner ju att du inte har ätit det. Så det måste ju vara något annat

Jag veet, har inte ätit det sen förra veckan när utlagen kliade så mycket att jag kliade sönder huden och hade röda ögon..
Är det gluten som blivit värre så kommer jag seriöst bryta ihop. Jag kommer aldrig klara mej då..

Hur är det att var allergisk mot gluten? Vet att många är det och många verkar påverkade på olika sätt.

2 nov, 2017 23:37

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
500 trooolll

(så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.)



Jag tläste först att du fångat 5000 troll xD Jag tänkte ba: wtf? huuuuur??? Sen kom jag på att ingen har fångat så många troll så blev lite förvirrad xD XD

Jag är trött, bordre sova xD

Läste samma sak men 5K kändes lite orimligt


HAHA eller huuur xD och framförallt att jag hade kollat listan ungefär två minuter tidifare xD
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
500 trooolll

(så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.)



Jag tläste först att du fångat 5000 troll xD Jag tänkte ba: wtf? huuuuur??? Sen kom jag på att ingen har fångat så många troll så blev lite förvirrad xD XD

Jag är trött, bordre sova xD

Läste samma sak men 5K kändes lite orimligt


HAHA eller huuur xD och framförallt att jag hade kollat listan ungefär två minuter tidifare xD


hahahah I wish. En trollstav i egen vald färd hade liksom varit kul men kanske skall satsa på 2019, 10år-jubileum liksom

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

2 nov, 2017 23:46

1 2 3 ... 24490 24491 24492 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.