@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kallamina
Elev |
2 nov, 2017 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Jag tror nog inte jag behöver en mus... eller har inte din en styrplatta?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Grattis! Jag kommer snart få en touchedator så nästa år får jag väl använda den 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) hahaha det är såå klumpigt och osmidigt med touchen, kommer garanterat köpa mig en mus till nästa gång och råder dig till att göra detsamma 2 nov, 2017 22:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag tror nog inte jag behöver en mus... eller har inte din en styrplatta? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Grattis! Jag kommer snart få en touchedator så nästa år får jag väl använda den 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) hahaha det är såå klumpigt och osmidigt med touchen, kommer garanterat köpa mig en mus till nästa gång och råder dig till att göra detsamma haha jo alltså, det är ju en sådan, men den reagerar inte alls på så vis som en mus gör när man behöver vara snabbis ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 nov, 2017 22:50 |
|
Scorperion
Elev |
Trodde aldrig jag skulle säga detta men blev faktiskt lite sugen på att se Frozen... Det var så himla längesen!
Jag har bara varit så trött på hypen xD
2 nov, 2017 22:50 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Scorperion: Trodde aldrig jag skulle säga detta men blev faktiskt lite sugen på att se Frozen... Det var så himla längesen! Jag har bara varit så trött på hypen xD oooh men eller hur, vill så gärna se den ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 nov, 2017 22:51 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Scorperion: Trodde aldrig jag skulle säga detta men blev faktiskt lite sugen på att se Frozen... Det var så himla längesen! Jag har bara varit så trött på hypen xD oooh men eller hur, vill så gärna se den Jag minns att jag såg den två gånger på bio trots att den då redan fanns på swefilmer (hade sett det där också några gånger) men det var efter det hypen började och det var då jag tröttnade lite grann x)
2 nov, 2017 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Är det lite som en mobil eller Ipad?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Jag tror nog inte jag behöver en mus... eller har inte din en styrplatta? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Grattis! Jag kommer snart få en touchedator så nästa år får jag väl använda den 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) hahaha det är såå klumpigt och osmidigt med touchen, kommer garanterat köpa mig en mus till nästa gång och råder dig till att göra detsamma haha jo alltså, det är ju en sådan, men den reagerar inte alls på så vis som en mus gör när man behöver vara snabbis 2 nov, 2017 22:54 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag har nyligen hittat Orla Gartland och alla borde kolla upp henne på youtube! hon är så sjukt begåvad!!
2 nov, 2017 23:04 |
|
LunaLovegood1
Elev |
2 nov, 2017 23:05 |
|
Emmi
Prefekt |
Alltsååå
Får världens utslag & ögonen kliar typ ur av nånting De e inte tropiska frukter som jag tidigare trott då jag har det nu och inte har ätit det ens. HJÄLP?!
2 nov, 2017 23:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen