@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Arivle: Jupp. Ska no se till så ingen hinner ikapp mig xD *kikar misstänksamt på Frivolt och Wimlla*Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Imorgon är det fredag... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Ja, trolljakten är ju i en vecka. Men jag tror nog mer att det är på lördag Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Du kan ju hålla ut lite. Trolljakten avslutas väl om ungefär 2 timmar eller på lördag. Har verkligen inte klubbat så många troll som jag hade önskat... men har inte riktigt haft tid och inte haft motivationen. Känner att jag bara borde sluta klubba troll, men vill sååå gärna ha en pin. Frustrerande... :\ Seriöst? Om 2 timmar? Hoppas verkligen att den gör det xD Ja den började ju i lördags så imorgon borde vara den sista dagen. Ja, precis. Asså den slutar 00:00 på lösdag antar jag. Och då blir ju imorgon sista dagen det går att jaga troll. 2 nov, 2017 22:17
Detta inlägg ändrades senast 2017-11- 2 kl. 22:18
|
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Känslan av att lyssna på julmusik alltså fan vill börja julbaka, se på julkalendern, julhandla och allt sånt där! Bryr mig inte om själva julafton utan älskar bara julstämningen x) Och Sunes jul måste jag titta på som i min tradition! Pepparkaksdeg... ♥♥ Det borde ju egentligen förbjudas att grädda pepparkakor. Eller att det bara tillåts att grädda dom tjocka så dom blir mjuka x) Exakt!! Och det är helt värt att få lite ont i magen efter att ha ätit en massa deg.
2 nov, 2017 22:17 |
|
Borttagen
|
Jah mår illa
Och jag sitter på en båt för er som inte vet 2 nov, 2017 22:17 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Känslan av att lyssna på julmusik alltså fan vill börja julbaka, se på julkalendern, julhandla och allt sånt där! Bryr mig inte om själva julafton utan älskar bara julstämningen x) Och Sunes jul måste jag titta på som i min tradition! Pepparkaksdeg... ♥♥ Det borde ju egentligen förbjudas att grädda pepparkakor. Eller att det bara tillåts att grädda dom tjocka så dom blir mjuka x) Exakt!! Och det är helt värt att få lite ont i magen efter att ha ätit en massa deg. Japp. Kan inte minnas ett enda pepparkaksbak i mitt liv som inte har slutat med magont. Kan tillägga att jag var väldigt sneaky med att äta degen som liten men blev alltid påkommen xD
2 nov, 2017 22:21 |
|
Borttagen
|
Okej tänkte gå och köpa något, kunde inte ens stå stilla utan att vingla
2 nov, 2017 22:25 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Känslan av att lyssna på julmusik alltså fan vill börja julbaka, se på julkalendern, julhandla och allt sånt där! Bryr mig inte om själva julafton utan älskar bara julstämningen x) Och Sunes jul måste jag titta på som i min tradition! Pepparkaksdeg... ♥♥ Det borde ju egentligen förbjudas att grädda pepparkakor. Eller att det bara tillåts att grädda dom tjocka så dom blir mjuka x) Exakt!! Och det är helt värt att få lite ont i magen efter att ha ätit en massa deg. Japp. Kan inte minnas ett enda pepparkaksbak i mitt liv som inte har slutat med magont. Kan tillägga att jag var väldigt sneaky med att äta degen som liten men blev alltid påkommen xD Haha xD Vi hade pepparkakshustävling på skolan och min grupp fick massor av deg över, fick en klump i samma storlek som en apelsin :3
2 nov, 2017 22:27 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Känslan av att lyssna på julmusik alltså fan vill börja julbaka, se på julkalendern, julhandla och allt sånt där! Bryr mig inte om själva julafton utan älskar bara julstämningen x) Och Sunes jul måste jag titta på som i min tradition! Pepparkaksdeg... ♥♥ Det borde ju egentligen förbjudas att grädda pepparkakor. Eller att det bara tillåts att grädda dom tjocka så dom blir mjuka x) Exakt!! Och det är helt värt att få lite ont i magen efter att ha ätit en massa deg. Japp. Kan inte minnas ett enda pepparkaksbak i mitt liv som inte har slutat med magont. Kan tillägga att jag var väldigt sneaky med att äta degen som liten men blev alltid påkommen xD Haha xD Vi hade pepparkakshustävling på skolan och min grupp fick massor av deg över, fick en klump i samma storlek som en apelsin :3 Jag minns när vi hade en oöppnad deg hemma som ingen planerade att använda. Slutade med att jag skar av en bit av den och åt den medan jag kollade på film x)
2 nov, 2017 22:28 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Känslan av att lyssna på julmusik alltså fan vill börja julbaka, se på julkalendern, julhandla och allt sånt där! Bryr mig inte om själva julafton utan älskar bara julstämningen x) Och Sunes jul måste jag titta på som i min tradition! Pepparkaksdeg... ♥♥ Det borde ju egentligen förbjudas att grädda pepparkakor. Eller att det bara tillåts att grädda dom tjocka så dom blir mjuka x) Exakt!! Och det är helt värt att få lite ont i magen efter att ha ätit en massa deg. Japp. Kan inte minnas ett enda pepparkaksbak i mitt liv som inte har slutat med magont. Kan tillägga att jag var väldigt sneaky med att äta degen som liten men blev alltid påkommen xD Haha xD Vi hade pepparkakshustävling på skolan och min grupp fick massor av deg över, fick en klump i samma storlek som en apelsin :3 Jag minns när vi hade en oöppnad deg hemma som ingen planerade att använda. Slutade med att jag skar av en bit av den och åt den medan jag kollade på film x) Hahaha du skulle ju ha tagit hela xD
2 nov, 2017 22:30 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Känslan av att lyssna på julmusik alltså fan vill börja julbaka, se på julkalendern, julhandla och allt sånt där! Bryr mig inte om själva julafton utan älskar bara julstämningen x) Och Sunes jul måste jag titta på som i min tradition! Pepparkaksdeg... ♥♥ Det borde ju egentligen förbjudas att grädda pepparkakor. Eller att det bara tillåts att grädda dom tjocka så dom blir mjuka x) Exakt!! Och det är helt värt att få lite ont i magen efter att ha ätit en massa deg. Japp. Kan inte minnas ett enda pepparkaksbak i mitt liv som inte har slutat med magont. Kan tillägga att jag var väldigt sneaky med att äta degen som liten men blev alltid påkommen xD Haha xD Vi hade pepparkakshustävling på skolan och min grupp fick massor av deg över, fick en klump i samma storlek som en apelsin :3 Jag minns när vi hade en oöppnad deg hemma som ingen planerade att använda. Slutade med att jag skar av en bit av den och åt den medan jag kollade på film x) Hahaha du skulle ju ha tagit hela xD Haha. Hade nog inte orkat så mycket xD
2 nov, 2017 22:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kintsugi: Grattis! Jag kommer snart få en touchedator så nästa år får jag väl använda den 500 trooolll (så INTE lätt utan datormus. touchen har resulterat i säkert 700 "redan tagna" troll hahahahahah vill gråta.) hahaha det är såå klumpigt och osmidigt med touchen, kommer garanterat köpa mig en mus till nästa gång och råder dig till att göra detsamma ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 nov, 2017 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen