@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Har verkligen inte klubbat så många troll som jag hade önskat... men har inte riktigt haft tid och inte haft motivationen. Känner att jag bara borde sluta klubba troll, men vill sååå gärna ha en pin. Frustrerande... :\
2 nov, 2017 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arivle: Du kan ju hålla ut lite. Trolljakten avslutas väl om ungefär 2 timmar eller på lördag.Har verkligen inte klubbat så många troll som jag hade önskat... men har inte riktigt haft tid och inte haft motivationen. Känner att jag bara borde sluta klubba troll, men vill sååå gärna ha en pin. Frustrerande... :\ 2 nov, 2017 22:07 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Du kan ju hålla ut lite. Trolljakten avslutas väl om ungefär 2 timmar eller på lördag. Har verkligen inte klubbat så många troll som jag hade önskat... men har inte riktigt haft tid och inte haft motivationen. Känner att jag bara borde sluta klubba troll, men vill sååå gärna ha en pin. Frustrerande... :\ Seriöst? Om 2 timmar? Hoppas verkligen att den gör det xD
2 nov, 2017 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arivle: Ja, trolljakten är ju i en vecka. Men jag tror nog mer att det är på lördagSkrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Du kan ju hålla ut lite. Trolljakten avslutas väl om ungefär 2 timmar eller på lördag. Har verkligen inte klubbat så många troll som jag hade önskat... men har inte riktigt haft tid och inte haft motivationen. Känner att jag bara borde sluta klubba troll, men vill sååå gärna ha en pin. Frustrerande... :\ Seriöst? Om 2 timmar? Hoppas verkligen att den gör det xD 2 nov, 2017 22:10 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Ja, trolljakten är ju i en vecka. Men jag tror nog mer att det är på lördag Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Du kan ju hålla ut lite. Trolljakten avslutas väl om ungefär 2 timmar eller på lördag. Har verkligen inte klubbat så många troll som jag hade önskat... men har inte riktigt haft tid och inte haft motivationen. Känner att jag bara borde sluta klubba troll, men vill sååå gärna ha en pin. Frustrerande... :\ Seriöst? Om 2 timmar? Hoppas verkligen att den gör det xD Ja den började ju i lördags så imorgon borde vara den sista dagen.
2 nov, 2017 22:11 |
|
Scorperion
Elev |
Känslan av att lyssna på julmusik alltså fan vill börja julbaka, se på julkalendern, julhandla och allt sånt där!
Bryr mig inte om själva julafton utan älskar bara julstämningen x) Och Sunes jul måste jag titta på som i min tradition!
2 nov, 2017 22:13 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Scorperion: Känslan av att lyssna på julmusik alltså fan vill börja julbaka, se på julkalendern, julhandla och allt sånt där! Bryr mig inte om själva julafton utan älskar bara julstämningen x) Och Sunes jul måste jag titta på som i min tradition! Pepparkaksdeg... ♥♥
2 nov, 2017 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arivle: Imorgon är det fredag...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Ja, trolljakten är ju i en vecka. Men jag tror nog mer att det är på lördag Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Du kan ju hålla ut lite. Trolljakten avslutas väl om ungefär 2 timmar eller på lördag. Har verkligen inte klubbat så många troll som jag hade önskat... men har inte riktigt haft tid och inte haft motivationen. Känner att jag bara borde sluta klubba troll, men vill sååå gärna ha en pin. Frustrerande... :\ Seriöst? Om 2 timmar? Hoppas verkligen att den gör det xD Ja den började ju i lördags så imorgon borde vara den sista dagen. 2 nov, 2017 22:15 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Imorgon är det fredag... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Ja, trolljakten är ju i en vecka. Men jag tror nog mer att det är på lördag Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Du kan ju hålla ut lite. Trolljakten avslutas väl om ungefär 2 timmar eller på lördag. Har verkligen inte klubbat så många troll som jag hade önskat... men har inte riktigt haft tid och inte haft motivationen. Känner att jag bara borde sluta klubba troll, men vill sååå gärna ha en pin. Frustrerande... :\ Seriöst? Om 2 timmar? Hoppas verkligen att den gör det xD Ja den började ju i lördags så imorgon borde vara den sista dagen. Ja, precis. Asså den slutar 00:00 på lösdag antar jag. Och då blir ju imorgon sista dagen det går att jaga troll.
2 nov, 2017 22:16 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Scorperion: Känslan av att lyssna på julmusik alltså fan vill börja julbaka, se på julkalendern, julhandla och allt sånt där! Bryr mig inte om själva julafton utan älskar bara julstämningen x) Och Sunes jul måste jag titta på som i min tradition! Pepparkaksdeg... ♥♥ Det borde ju egentligen förbjudas att grädda pepparkakor. Eller att det bara tillåts att grädda dom tjocka så dom blir mjuka x)
2 nov, 2017 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen