@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Meowsy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Lyssnar på julmusik nu Är det för tidigt att börja julpyssla? :O Jag började redan julpyssla i juni, så det är inte tidigt alls xD
2 nov, 2017 20:59 |
|
Vildvittra
Elev |
Arthur finns på SvtPlay
https://www.svtplay.se/video/1615702/arthur/22-11-13-55?start=auto&tab=avsnitt Snacka om nostalgi liksom! ♥ "Hej, vilken underbar dag det är!" "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 nov, 2017 20:59
Detta inlägg ändrades senast 2017-11- 2 kl. 20:59
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Har klubbat ner ett (1) troll. Är stolt. ![]() 2 nov, 2017 20:59 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Meowsy: Skrivet av Frivolt: Lyssnar på julmusik nu Är det för tidigt att börja julpyssla? :O Jag började redan julpyssla i juni, så det är inte tidigt alls xD Awesome 2 nov, 2017 21:00 |
|
Nightshade
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Nightshade: Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns! Med tanke på att jag inte gillar ost så borde det inte vara konstigt att jag inte gör det. Men är det gott? För det låter inte gott eller är det som den där konstiga combon av choklad och chips? Något som inte borde funka men som blir gott ihop? Det är en Colombiansk traditionell grej att ha ost i botten. Det är jättegott, faktiskt! Chokladen ska vara gräddig och smakrik (inte så smaklös som vissa svenska märken är) och det blir en lyckad kontrast med den saltiga osten mot den söta chokladen. Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Nightshade: Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns! Det lät inte gott Minns typ när man var liten och doppade sin ostmacka i varm choklad och så ramlade den av. Blev en äcklig smält chokladsmakande och kvar i botten, hahaha xD Men glad att någon gillar det iaf, det är härligt att man är så olika tycker jag Det gör värden mycket mer spännande Haha, jag vet vad du menar med ostmackan! Gjorde samma sak när jag var liten, och nej, det blev ju inte så lyckat. Men detta blir annorlunda på något sätt tycker jag, kanske för att jag tar lite större ostkuber. Jag vet inte riktigt, men gott är det i alla fall! Skrivet av Kallamina: Skrivet av Nightshade: Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns! Vilken ostsort lägger du i? xP Någon ganska basic ost, alltså inte cheddar eller så, utan någon som är ganska enkel. Typ Port salut. Sältan av osten mot sötman av chokladen blir jättegod. 2 nov, 2017 21:01 |
|
Kallamina
Elev |
2 nov, 2017 21:03 |
|
Nightshade
Elev |
Ja, gör det! Säg till mig vad du tycker sen! 2 nov, 2017 21:07 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
2 nov, 2017 21:10 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: När man bara vill lägga sig ner och böja för att man saknar bae.. ♥ boknörd_ Finaste du!! Saknar dig me bbyy
2 nov, 2017 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av boknörd_: Snälla, säg att Nema dödar Jordan Smith!!!!!!!!Skrivet av WeasleyHufflepuff: När man bara vill lägga sig ner och böja för att man saknar bae.. ♥ boknörd_ Finaste du!! Saknar dig me bbyy 2 nov, 2017 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen