Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24485 24486 24487 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
o^o
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Tonks/Luna:
Alla som har mugglis har inget liv, så du har antagligen massor med tid...
Men gör det kort då. Du behöver inte anstränga dig massor. Kan ju bli bra ändå!


inte sant alls, många här jobbar eller pluggar i många timmar inte alla har tid till att göra vissa saker haha

2 nov, 2017 20:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Beben:
Skrivet av Signe tha toast:
Skrivet av Beben:
färgar håret welp
Vilken färg?

blått
AV ALLA FÄRGER VÄLJER JAG BLÅTT oh god
SAME

2 nov, 2017 20:34

Nightshade
Elev

Avatar


Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns!

2 nov, 2017 20:36

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Nightshade:
Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns!

Med tanke på att jag inte gillar ost så borde det inte vara konstigt att jag inte gör det.
Men är det gott? För det låter inte gott eller är det som den där konstiga combon av choklad och chips? Något som inte borde funka men som blir gott ihop?

2 nov, 2017 20:39

Kallamina
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Kallamina:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Kallamina:
Jag vill starta ett bookstagram men vet inte om jag vågar...

Vad är det du är rädd för?


Bra fråga. xD

Tänkte att det borde vara så(thats why I asked), så jag tänker att då borde det inte vara något problem.


Jo men det är väl saker jag är "rädd" för men samtidigt typ inte. Jag tänker typ att jag kanske tappar lusten längre fram också blir kontot bara bortglömt typ, eller så kanske mina bilder blir jättedåliga så att jag aldrig kan lägga upp något osv...xP

Det skadar väl inte att försöka? x)


Jo, det kräver tid xD

Men gör det något då? Du har antagligen massor med tid. Och vad gör det om det blir dåligt?


Öhm, nej jag har inte massa tid xD

Alla som har mugglis har inget liv, så du har antagligen massor med tid...
Men gör det kort då. Du behöver inte anstränga dig massor. Kan ju bli bra ändå!


Det där är ju inte riktigt sant. Jag gör många saker utanför mugglis, tränar, pluggar, umgås med IRL vänner osv. Men vi får se hur jag gör. Har länge tänkt på att starta ett bookstagram så i framtiden kanske jag gör det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

2 nov, 2017 20:50

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Nightshade:
Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns!


Det lät inte gott
Minns typ när man var liten och doppade sin ostmacka i varm choklad och så ramlade den av. Blev en äcklig smält chokladsmakande och kvar i botten, hahaha xD

Men glad att någon gillar det iaf, det är härligt att man är så olika tycker jag
Det gör värden mycket mer spännande

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 nov, 2017 20:50

Kallamina
Elev

Avatar


Skrivet av Nightshade:
Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns!


Vilken ostsort lägger du i? xP

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

2 nov, 2017 20:51

geting
Elev

Avatar


Skrivet av Nightshade:
Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns!

Dricker inte varm choklad, men däremot brukar jag lägga ost i te.. xD Inte så äckligt som det låter!

2 nov, 2017 20:54

Frivolt
Elev

Avatar


Lyssnar på julmusik nu Lär dock bli SÅ trött på dem närmare jul men just nu struntar jag i det xD


Är det för tidigt att börja julpyssla? :O

2 nov, 2017 20:58

Li
Biträdande rektor

Avatar


Har klubbat ner ett (1) troll. Är stolt.

without something there is no nothing

2 nov, 2017 20:58

1 2 3 ... 24485 24486 24487 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.