@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
o^o
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Alla som har mugglis har inget liv, så du har antagligen massor med tid... Men gör det kort då. Du behöver inte anstränga dig massor. Kan ju bli bra ändå! inte sant alls, många här jobbar eller pluggar i många timmar 2 nov, 2017 20:29 |
|
Borttagen
|
SAME
2 nov, 2017 20:34 |
|
Nightshade
Elev |
Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns!
2 nov, 2017 20:36 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Nightshade: Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns! Med tanke på att jag inte gillar ost så borde det inte vara konstigt att jag inte gör det. Men är det gott? För det låter inte gott eller är det som den där konstiga combon av choklad och chips? Något som inte borde funka men som blir gott ihop? 2 nov, 2017 20:39 |
|
Kallamina
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Det där är ju inte riktigt sant. Jag gör många saker utanför mugglis, tränar, pluggar, umgås med IRL vänner osv. Men vi får se hur jag gör. Har länge tänkt på att starta ett bookstagram så i framtiden kanske jag gör det.
2 nov, 2017 20:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Nightshade: Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns! Det lät inte gott Minns typ när man var liten och doppade sin ostmacka i varm choklad och så ramlade den av. Blev en äcklig smält chokladsmakande och kvar i botten, hahaha xD Men glad att någon gillar det iaf, det är härligt att man är så olika tycker jag Det gör värden mycket mer spännande "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 nov, 2017 20:50 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Nightshade: Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns! Vilken ostsort lägger du i? xP
2 nov, 2017 20:51 |
|
geting
Elev |
Skrivet av Nightshade: Lägger INGEN annanän jag ost i sin varma choklad??? Det är typ det bästa som finns! Dricker inte varm choklad, men däremot brukar jag lägga ost i te.. xD Inte så äckligt som det låter! 2 nov, 2017 20:54 |
|
Frivolt
Elev |
Lyssnar på julmusik nu
Är det för tidigt att börja julpyssla? :O 2 nov, 2017 20:58 |
|
Li
Biträdande rektor |
Har klubbat ner ett (1) troll. Är stolt.
without something there is no nothing 2 nov, 2017 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen