@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Ithrenniel: och varför kan inte jag ha ditt liv just nu?! ♥3Jag sitter här på tåget med mina två kattungar som jag precis hämtat hos uppfödaren och allting känns underbart! ♥
2 nov, 2017 19:42 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jag sitter här på tåget med mina två kattungar som jag precis hämtat hos uppfödaren och allting känns underbart! ♥ Nämen åh :'D ♥ Så fiiint!! Du bara MÅSTE göra en pet-tag med dom på youtube 2 nov, 2017 19:46 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tänkte just skriva det, blue is forever.. blue is a marriage, tyvärr..) Jag fick klippa av.. en hel del efter den vändan. Skrivet av Signe tha toast: Oh god, hoppas du är redo på att ha blått resten av livet samt blått på allt du äger som inte är svart cx (mvh erfaren blåhårig) tackar gud över att det bara är en toning HAHAHAH omg 2 nov, 2017 19:55 |
|
Borttagen
|
Bara jag som shippar Mike och Will i Stranger Things?
2 nov, 2017 19:58 |
|
Vildvittra
Elev |
Har förlorat 14 tummar
Någon har tagit bort sig! Stackars mig "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 nov, 2017 20:00 |
|
Frivolt
Elev |
Meh, taskit D: Jag lär väl gjort detsamma I guess Men du fick en tumme av mig iaf, nyss ;* 2 nov, 2017 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Skrivet av Borttagen: Tänkte just skriva det, blue is forever.. blue is a marriage, tyvärr..) Jag fick klippa av.. en hel del efter den vändan. Skrivet av Signe tha toast: Oh god, hoppas du är redo på att ha blått resten av livet samt blått på allt du äger som inte är svart cx (mvh erfaren blåhårig) tackar gud över att det bara är en toning HAHAHAH omg ... that's just what I thought.) 2 nov, 2017 20:03 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Arivle: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Tänkte att det borde vara så(thats why I asked), så jag tänker att då borde det inte vara något problem. Jo men det är väl saker jag är "rädd" för men samtidigt typ inte. Jag tänker typ att jag kanske tappar lusten längre fram också blir kontot bara bortglömt typ, eller så kanske mina bilder blir jättedåliga så att jag aldrig kan lägga upp något osv...xP Det skadar väl inte att försöka? x) Jo, det kräver tid xD Men gör det något då? Du har antagligen massor med tid. Och vad gör det om det blir dåligt? Öhm, nej jag har inte massa tid xD Alla som har mugglis har inget liv, så du har antagligen massor med tid... Men gör det kort då. Du behöver inte anstränga dig massor. Kan ju bli bra ändå! Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 nov, 2017 20:19 |
|
Zora
Elev |
köpte nyss ett par tyglar till hästen och dem e vita.. min häst går på lösdrift och e smutsig konstant så får se hur länge dem e vita
![]()
2 nov, 2017 20:22 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Tonks/Luna: hahaha vet inte om det här är helt sant faktiskt ♥ jag sitter själv i en verkstad ca 10 timmar om dagen och hinner knappt ens äta om kvällarna, men jag hänger på mugglis ändå, fastän jag inte har någon tid till något alls Alla som har mugglis har inget liv, så du har antagligen massor med tid... Men gör det kort då. Du behöver inte anstränga dig massor. Kan ju bli bra ändå! ![]()
2 nov, 2017 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen