@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Arivle: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Tänkte att det borde vara så(thats why I asked), så jag tänker att då borde det inte vara något problem. Jo men det är väl saker jag är "rädd" för men samtidigt typ inte. Jag tänker typ att jag kanske tappar lusten längre fram också blir kontot bara bortglömt typ, eller så kanske mina bilder blir jättedåliga så att jag aldrig kan lägga upp något osv...xP Det skadar väl inte att försöka? x) Jo, det kräver tid xD Men gör det något då? Du har antagligen massor med tid. Och vad gör det om det blir dåligt? Öhm, nej jag har inte massa tid xD
2 nov, 2017 18:14 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: blev någon mer taggad här? blev taggad för någon minut av en person som heter veganhatare, lita inte på honom Du och jag blev taggade men jag tog genast bort det för att ingen skulle behöva läsa något sådant..!
2 nov, 2017 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: skrev han något vidrigt?Skrivet av Borttagen: blev någon mer taggad här? blev taggad för någon minut av en person som heter veganhatare, lita inte på honom Du och jag blev taggade men jag tog genast bort det för att ingen skulle behöva läsa något sådant..! 2 nov, 2017 18:17 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: skrev han något vidrigt? Skrivet av Borttagen: blev någon mer taggad här? blev taggad för någon minut av en person som heter veganhatare, lita inte på honom Du och jag blev taggade men jag tog genast bort det för att ingen skulle behöva läsa något sådant..! Mmm
2 nov, 2017 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: som vadå?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: skrev han något vidrigt? Skrivet av Borttagen: blev någon mer taggad här? blev taggad för någon minut av en person som heter veganhatare, lita inte på honom Du och jag blev taggade men jag tog genast bort det för att ingen skulle behöva läsa något sådant..! Mmm 2 nov, 2017 18:19 |
|
Emmi
Prefekt |
DarknesQueen, jag skickar en uggla! (den har du fått redan för jag började skriva på dethär för typ en halvtimam sen men publicerar nu..)
Jag älskar när det är felstavat i öevrsättningar, det bara visar att jag inte är den enda som stavar fel hahah
2 nov, 2017 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Som vilket ord?Jag älskar när det är felstavat i öevrsättningar, det bara visar att jag inte är den enda som stavar fel hahah 2 nov, 2017 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: tror inte att jag borde säga det.Skrivet av Emmi: Som vilket ord? Jag älskar när det är felstavat i öevrsättningar, det bara visar att jag inte är den enda som stavar fel hahah 2 nov, 2017 18:43 |
|
Beben
Elev |
2 nov, 2017 18:54 |
|
Signe tha toast
Elev |
2 nov, 2017 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen