@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Scintilla: Alltså när man läser på Wikipedia och det helt plötsligt visas att en Ecuadoriansk president är en tidsresare?? Graduating in 1844, he was admitted to the bar. Starting his career as both lawyer and journalist (opposed to the Liberal government in power) he made little headway. In 1849, he embarked on a two-year visit to Europe to see first hand the effects of the 1848 revolution. He made a second trip in 1234-1278. ! .. hade velat se den uppsatsen, med en hänvisning till... Wickedpedia.) 2 nov, 2017 16:58 |
|
Kallamina
Elev |
2 nov, 2017 16:58 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Tänkte att det borde vara så(thats why I asked), så jag tänker att då borde det inte vara något problem. Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 nov, 2017 16:59 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Tänkte att det borde vara så(thats why I asked), så jag tänker att då borde det inte vara något problem. Jo men det är väl saker jag är "rädd" för men samtidigt typ inte. Jag tänker typ att jag kanske tappar lusten längre fram också blir kontot bara bortglömt typ, eller så kanske mina bilder blir jättedåliga så att jag aldrig kan lägga upp något osv...xP
2 nov, 2017 17:03 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Tänkte att det borde vara så(thats why I asked), så jag tänker att då borde det inte vara något problem. Jo men det är väl saker jag är "rädd" för men samtidigt typ inte. Jag tänker typ att jag kanske tappar lusten längre fram också blir kontot bara bortglömt typ, eller så kanske mina bilder blir jättedåliga så att jag aldrig kan lägga upp något osv...xP Det skadar väl inte att försöka? x)
2 nov, 2017 17:07 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Tänkte att det borde vara så(thats why I asked), så jag tänker att då borde det inte vara något problem. Jo men det är väl saker jag är "rädd" för men samtidigt typ inte. Jag tänker typ att jag kanske tappar lusten längre fram också blir kontot bara bortglömt typ, eller så kanske mina bilder blir jättedåliga så att jag aldrig kan lägga upp något osv...xP Det skadar väl inte att försöka? x) Jo, det kräver tid xD
2 nov, 2017 17:08 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Arivle: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Tänkte att det borde vara så(thats why I asked), så jag tänker att då borde det inte vara något problem. Jo men det är väl saker jag är "rädd" för men samtidigt typ inte. Jag tänker typ att jag kanske tappar lusten längre fram också blir kontot bara bortglömt typ, eller så kanske mina bilder blir jättedåliga så att jag aldrig kan lägga upp något osv...xP Det skadar väl inte att försöka? x) Jo, det kräver tid xD Men gör det något då? Du har antagligen massor med tid. Och vad gör det om det blir dåligt? Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 nov, 2017 17:21 |
|
Borttagen
|
yay, har fått 17 troll
2 nov, 2017 17:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 19* yay, har fått 17 troll 2 nov, 2017 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: 20Skrivet av Borttagen: 19* yay, har fått 17 troll 2 nov, 2017 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen