@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
2 nov, 2017 01:08 |
|
Velma Dinkley
Elev |
min copic marker collektion har bara börjat
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 2 nov, 2017 01:37 |
|
Fjalar
Elev |
Har aldrig vetat vad jag vill plugga efter gymnasiet, men igår hittade jag Grafisk design och kommunikation i en stad jag kan tänka mig flytta till. Det kanske vore något???
2 nov, 2017 02:06 |
|
Emmi
Prefekt |
Hahahahahahhah
Skit. Min kompis tog min facebook & skicka vän förfrågan åt min klassföreståndare (som varit borta från skolan i 2 veckor och kommer tillbaka IDAG?!!) Och vad dka man säga åt henne då "Jo ne de hon som hade min facebook.."
2 nov, 2017 06:51 |
|
miss Elsa
Elev |
Här trodde jag att jag skulle komma ut ur sjukhuset UTAN GIPS eller annan skit.. Och kommer ut med denna som är klumpigare och tyngre än akutgipset...
2 VECKOR till.. Vill spy // Med iriterrande hälsningar från 13 år som älskar att röra på sig! ![]() Hehe känner inte igen mig i detta sura meddelande ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 2 nov, 2017 09:19 |
|
Scorperion
Elev |
2 nov, 2017 10:37 |
|
Solkatten
Elev |
Vadå är det en otecknad film av Lejonkungen som kommer eller vad är det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 nov, 2017 11:24 |
|
Scorperion
Elev |
Japp. Eller den blir väl typ bara dataanimerad eftersom det bara är djur i den... Men jag är taggad för dessa röstskådisar! ♥
2 nov, 2017 11:29 |
|
Snowy Owl
Elev |
En snubbe slängde vin i mitt ansikte och skrek "you need help, you sick fuck" för att jag kysste min flickvän.
Hahahahah, så jävla äckliga människor det kan finnas. accept yourself 2 nov, 2017 11:32 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Fjalar: Har aldrig vetat vad jag vill plugga efter gymnasiet, men igår hittade jag Grafisk design och kommunikation i en stad jag kan tänka mig flytta till. Det kanske vore något??? Do it!! ^^ Jag läste grafisk design och kommunikation och efter det pluggade jag till bibliotekarie.. Jobbar nu som PR-Bibliotekarie (både bibliotekarie och marknadsförare i ett liksom) och det är typ världens roligaste jobb! 2 nov, 2017 11:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen