Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24477 24478 24479 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det värsta som finns är när man inte har några brev eller aktiva trådar att skriva i skriv med mig, vill inte spamma mugglis

1 nov, 2017 22:25

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Lazarus:
Skrivet av LunaLovegood123:
Är på säsong 2 av Lucifer nu.
Varför har jag inte kollat på den här serien förut? Lucifer is me in a nutshell


oh my Luci, yes yes come to the dark sideeee
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2F8ead6dab728c9de185e9e88a60b187af%2Ftumblr_o1u09e1HLZ1shbs8go1_500.gif

We have a sarcastic devil

Började kolla på grund av din pumpa

1 nov, 2017 22:57

Borttagen

Avatar


Bara jag om tycker det är roligt att alla ental på elevhemspoäng är en 7:a? xD

1 nov, 2017 23:00

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bara jag om tycker det är roligt att alla ental på elevhemspoäng är en 7:a? xD

Bara för att du sa det upptäckte jag nu att Slytherin leder

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

1 nov, 2017 23:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Bara jag om tycker det är roligt att alla ental på elevhemspoäng är en 7:a? xD

Bara för att du sa det upptäckte jag nu att Slytherin leder
Inte länge till

1 nov, 2017 23:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Bara jag om tycker det är roligt att alla ental på elevhemspoäng är en 7:a? xD

Bara för att du sa det upptäckte jag nu att Slytherin leder
Haha joo... VARFÖR LEDER SLYTHERIN? Vi ska vinna! Och hur får man ens poäng

1 nov, 2017 23:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Bara jag om tycker det är roligt att alla ental på elevhemspoäng är en 7:a? xD

Bara för att du sa det upptäckte jag nu att Slytherin leder
Haha joo... VARFÖR LEDER SLYTHERIN? Vi ska vinna! Och hur får man ens poäng
Du har haft mugglis i över 1 år men vet ändå inte.......how?

1 nov, 2017 23:04

Lazarus
Prefekt

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:

We have a sarcastic devil

Började kolla på grund av din pumpa


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fzippy.gfycat.com%2FAdmirableIlliterateApisdorsatalaboriosa.gif

det där gjorde mig sådär konstigt glad, haha
my LuciPumpkin has powers

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

1 nov, 2017 23:05

Scintilla
Elev

Avatar

+1


Alltså när man läser på Wikipedia och det helt plötsligt visas att en Ecuadoriansk president är en tidsresare??

Graduating in 1844, he was admitted to the bar. Starting his career as both lawyer and journalist (opposed to the Liberal government in power) he made little headway. In 1849, he embarked on a two-year visit to Europe to see first hand the effects of the 1848 revolution. He made a second trip in 1234-1278.

1 nov, 2017 23:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Bara jag om tycker det är roligt att alla ental på elevhemspoäng är en 7:a? xD

Bara för att du sa det upptäckte jag nu att Slytherin leder
Haha joo... VARFÖR LEDER SLYTHERIN? Vi ska vinna! Och hur får man ens poäng
Du har haft mugglis i över 1 år men vet ändå inte.......how?
Asså... Jag... Ehm

1 nov, 2017 23:10

1 2 3 ... 24477 24478 24479 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.