@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Måste dock säga att mitt spöklakan på dagis slog hennes utklädnadXD Nej men mer seriöst hur lyckas man ens se ut så Många människor och myyycket smink
1 nov, 2017 11:07 |
|
Scorperion
Elev |
Funderar på att lägga trolljakten åt sidan och spela Zelda istället xD
Nemen jag har suttit och kollat på en Wind Waker let's play och blev så himla sugen på att spela!
1 nov, 2017 11:30 |
|
illusionofcool
Elev |
Ahh jag är inne på mugglis och nostalgierar lite otroligt mycket (för det är absolut en mening som makes sense) för jag är typ aldrig inne längre vilket är otroligt sad.
(im gonna skylla det på att det inte funkar att fortsätta vara inloggad och jag är lat :3) "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 1 nov, 2017 11:47
Detta inlägg ändrades senast 2017-11- 2 kl. 18:51
|
|
Lazarus
Prefekt |
![]() ![]() ![]() ^ jag har ju sagt det hela tiden. Ingen lyssnar på mig. Men nu har jag t.o.m Luci på min sida. Chips & choklad ♥
1 nov, 2017 11:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: ![]() ![]() ![]() ^ jag har ju sagt det hela tiden. Ingen lyssnar på mig. Men nu har jag t.o.m Luci på min sida. Chips & choklad ♥ Vaddå ingen lyssnar på dig?! Chips och choklad är ju det bästa som finns!!! Även tillsammans!!! 1 nov, 2017 12:04 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Vaddå ingen lyssnar på dig?! Chips och choklad är ju det bästa som finns!!! Även tillsammans!!! Ja, alltså det jag menar. De flesta kollar på mig konstigt när jag säger att jag äter chips med choklad x) men det är ju det godaste som finns? Många ser det som bra saker separat och en dålig om det är mixat. Men jag ser en bra sak plus en annan bra sak är lika med himmel?
1 nov, 2017 12:06 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Frivolt: Vaddå ingen lyssnar på dig?! Chips och choklad är ju det bästa som finns!!! Även tillsammans!!! Ja, alltså det jag menar. De flesta kollar på mig konstigt när jag säger att jag äter chips med choklad x) men det är ju det godaste som finns? Många ser det som bra saker separat och en dålig om det är mixat. Men jag ser en bra sak plus en annan bra sak är lika med himmel? Eller hur!! Det är verkligen jättegott tillsammans!!! Jaaa!! Allså det e så gott tillsammans?? förstår inte varför folk inte upptäckt denna goda mix förut ;O Eller snarare inte tycker om det! för det är gooottttt 1 nov, 2017 12:22 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Lazarus: hahaha alltså RELATERAR! literally när jag såg det avsnittet satt jag och åt salta kex med nutella specifically för jag inte hade några pringles hemma att doppa i nutellaburken![]() ![]() ![]() ^ jag har ju sagt det hela tiden. Ingen lyssnar på mig. Men nu har jag t.o.m Luci på min sida. Chips & choklad ♥ jag ba whoat ♥ ![]()
1 nov, 2017 12:25 |
|
Frivolt
Elev |
Igår tog jag bort min halloween-spellista på spotify och nu håller jag på att göra en jullista
#Sorrynotevenalittlesorry !!! 1 nov, 2017 15:34 |
|
Zora
Elev |
När barnen som går bus eller godis in fattar reglen med buss går till och utför bus näven dem inte har knackat på..
![]()
1 nov, 2017 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen