@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: *Kommer från ingenstans och ler mitt galna läskiga leende* BHUUUUUUUUUUUU Skrivet av Borttagen: *hotar den med en dementorkyss* Ja lite har den vaknat till liv x) Men jag tror ni får försöka lite mer xD ![]() Inte för att den är läskig men du tycker antagligen den är rolig 31 okt, 2017 21:39 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: *Kommer från ingenstans och ler mitt galna läskiga leende* BHUUUUUUUUUUUU Skrivet av Borttagen: *hotar den med en dementorkyss* Ja lite har den vaknat till liv x) Men jag tror ni får försöka lite mer xD ![]() Inte för att den är läskig men du tycker antagligen den är rolig Japp xD Men det verkar inte min hand tycka...
31 okt, 2017 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Nyp denSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Nyp Skrivet av Borttagen: *Kommer från ingenstans och ler mitt galna läskiga leende* BHUUUUUUUUUUUU Skrivet av Borttagen: *hotar den med en dementorkyss* Ja lite har den vaknat till liv x) Men jag tror ni får försöka lite mer xD ![]() Inte för att den är läskig men du tycker antagligen den är rolig Japp xD Men det verkar inte min hand tycka... 31 okt, 2017 21:43 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Nyp den Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Nyp Skrivet av Borttagen: *Kommer från ingenstans och ler mitt galna läskiga leende* BHUUUUUUUUUUUU Skrivet av Borttagen: *hotar den med en dementorkyss* Ja lite har den vaknat till liv x) Men jag tror ni får försöka lite mer xD ![]() Inte för att den är läskig men du tycker antagligen den är rolig Japp xD Men det verkar inte min hand tycka... Den är vaken nu. Utan att jag behövde nypa den x)
31 okt, 2017 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: BravooooooooooooooooooooooooooooooooSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Nyp den Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Nyp Skrivet av Borttagen: *Kommer från ingenstans och ler mitt galna läskiga leende* BHUUUUUUUUUUUU Skrivet av Borttagen: *hotar den med en dementorkyss* Ja lite har den vaknat till liv x) Men jag tror ni får försöka lite mer xD ![]() Inte för att den är läskig men du tycker antagligen den är rolig Japp xD Men det verkar inte min hand tycka... Den är vaken nu. Utan att jag behövde nypa den x) 31 okt, 2017 21:46 |
|
Meowsy
Elev |
31 okt, 2017 22:54 |
|
LunaLovegood123
Elev |
'Cause for the first time in forever
There'll be eagles, there'll be blue! For the first time in forever Ravnclaw has won ![]() ![]() Sorry för det där. Men finally the victory is ours. 1 nov, 2017 00:00 |
|
Borttagen
|
WEEEEEE ARE THE CHAMPION MY FRIIIIIIIIIIEND! AND WEEEEEEEEE'LL KEEEEEEEEEEP ON FIGHTING TILL THE EEEEEEEEEEEEEND!
WOOHOO WE WIN THIS SHIT!!!!!!!!!!! 1 nov, 2017 00:02 |
|
Scorperion
Elev |
1 nov, 2017 00:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: We gonna win again!Och där tog Slytherin och Ravenclaw redan delad plats. Let's see how this goes 1 nov, 2017 00:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen