@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Oh Skrivet av Borttagen: ''Bengt är Ally Reginss imaginära mops. Den föddes i hennes fantasi 2013 och dök magiskt upp i Mugglarportalens julkalender 2014 i form av en Jul-Bengt. Numera finns det två Bengt på Mugglis, som kan anta lite olika skepnader. De är svåra att få tag på, och går för åtskilliga galleoner på marknaden.'' Finns det två? Inte längre, men när kortet skrevs! När man fick Julbengt för andra eller tredje året i julkalendern var den inte samma som de första, men sedan när de bytte blev de samma. De var typ stjärngosseBengt och LuciaBengt! Varför stava rätt när man kan stava fel? 31 okt, 2017 18:46 |
|
Scorperion
Elev |
Jag skulle behöva ett nostalgiskt Zelda-maraton, alltså att enbart köra igenom dom gamla spelen jag växte upp med! Dock tycker jag Majora's Mask är väldigt stressigt... men jag älskar miljön och soundtracket i det!
31 okt, 2017 18:48 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: ''Bengt är Ally Reginss imaginära mops. Den föddes i hennes fantasi 2013 och dök magiskt upp i Mugglarportalens julkalender 2014 i form av en Jul-Bengt. Numera finns det två Bengt på Mugglis, som kan anta lite olika skepnader. De är svåra att få tag på, och går för åtskilliga galleoner på marknaden.'' Finns det två? Jaa, på jul kan man se skillnaden på klädslarna (stavas det så?) annars ser de mesta dels likadanna ut NI ÄR VÄL REDO?!!!!!!!!
31 okt, 2017 18:52 |
|
Salem
Lärare |
31 okt, 2017 18:56 |
|
Borttagen
|
Imorgon ska jag på mitt första Ung Vänster-möte!!
Lite konstigt eftersom jag tänkt på att gå sedan typ två år tillbaka. 31 okt, 2017 19:02 |
|
Solkatten
Elev |
Lily & James Potters dödsdag idag...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2017 19:14 |
|
Scorperion
Elev |
31 okt, 2017 20:20 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2017 20:22 |
|
Salem
Lärare |
31 okt, 2017 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Bara jag som är SUPERTAGGAD på vad Heidi Klum aka queen of Halloween kommer ha på sig inatt?!?! ![]() Hehe, visste inte vem det var innan du sa det men JAAAA JAG ÄR TAGGAD XD Wow, hur kan man ens se ut som en docka så bra? 31 okt, 2017 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen