@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
30 okt, 2017 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Använder aldrig mobilen men datorn...Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: WHAT?? Man kan få cancer av mobilen JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP 30 okt, 2017 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vet inte hur det är med denSkrivet av Borttagen: Använder aldrig mobilen men datorn... Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: WHAT?? Man kan få cancer av mobilen JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP Men asså de har provat att ha massor av telefoner runt ett popcorn och det poppade (eller hur man ska säga) så då förstår man hur det är... 30 okt, 2017 23:00 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: WHAT?? Man kan få cancer av mobilen JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP Jag har hört att man kan få bröstcancer om man har mobilen i behån för ofta. Mer än så vet jag inte. Men jag har ändå hört en hel del
30 okt, 2017 23:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Vem lägger sin mobil där..?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: WHAT?? Man kan få cancer av mobilen JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP Jag har hört att man kan få bröstcancer om man har mobilen i behån för ofta. Mer än så vet jag inte. Men jag har ändå hört en hel del 30 okt, 2017 23:03 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Vem lägger sin mobil där..? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: WHAT?? Man kan få cancer av mobilen JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP Jag har hört att man kan få bröstcancer om man har mobilen i behån för ofta. Mer än så vet jag inte. Men jag har ändå hört en hel del Typ... alla som använder behå och inte har någon ficka
30 okt, 2017 23:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Okej. Låter rimligtSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Vem lägger sin mobil där..? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: WHAT?? Man kan få cancer av mobilen JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP Jag har hört att man kan få bröstcancer om man har mobilen i behån för ofta. Mer än så vet jag inte. Men jag har ändå hört en hel del Typ... alla som använder behå och inte har någon ficka 30 okt, 2017 23:08 |
|
Borttagen
|
Siriuus blev bara 37
30 okt, 2017 23:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Man kan få cancer av mobilen Alltså man kan få cancer av typ allting verkar det ju som. Hela tiden ska de komma med något nytt man får cancer av. Bara att äta ris är ju cancerframkallande. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 okt, 2017 00:26
Detta inlägg ändrades senast 2017-10-31 kl. 00:31
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Man kan få cancer av mobilen Alltså man kan få cancer av typ allting verkar det ju som. Hela tiden ska de komma med något nytt man får cancer av. Bara att äta ris är ju cancerframkallande. Eller äta riskakor och nutella........ 31 okt, 2017 00:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen