Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24466 24467 24468 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Arivle
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Man kan få cancer av mobilen

Vi kommer ju förlora en hel generation xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

30 okt, 2017 22:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Man kan få cancer av mobilen
WHAT??

JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP
Använder aldrig mobilen men datorn...

30 okt, 2017 22:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Man kan få cancer av mobilen
WHAT??

JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP
Använder aldrig mobilen men datorn...
vet inte hur det är med den

Men asså de har provat att ha massor av telefoner runt ett popcorn och det poppade (eller hur man ska säga) så då förstår man hur det är...

30 okt, 2017 23:00

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Man kan få cancer av mobilen
WHAT??

JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP

Jag har hört att man kan få bröstcancer om man har mobilen i behån för ofta. Mer än så vet jag inte. Men jag har ändå hört en hel del

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

30 okt, 2017 23:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Man kan få cancer av mobilen
WHAT??

JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP

Jag har hört att man kan få bröstcancer om man har mobilen i behån för ofta. Mer än så vet jag inte. Men jag har ändå hört en hel del
Vem lägger sin mobil där..?

30 okt, 2017 23:03

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Man kan få cancer av mobilen
WHAT??

JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP

Jag har hört att man kan få bröstcancer om man har mobilen i behån för ofta. Mer än så vet jag inte. Men jag har ändå hört en hel del
Vem lägger sin mobil där..?

Typ... alla som använder behå och inte har någon ficka

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

30 okt, 2017 23:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Man kan få cancer av mobilen
WHAT??

JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP

Jag har hört att man kan få bröstcancer om man har mobilen i behån för ofta. Mer än så vet jag inte. Men jag har ändå hört en hel del
Vem lägger sin mobil där..?

Typ... alla som använder behå och inte har någon ficka
Okej. Låter rimligt

30 okt, 2017 23:08

Borttagen

Avatar


Siriuus blev bara 37

30 okt, 2017 23:13

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Man kan få cancer av mobilen

Alltså man kan få cancer av typ allting verkar det ju som. Hela tiden ska de komma med något nytt man får cancer av. Bara att äta ris är ju cancerframkallande.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

31 okt, 2017 00:26

Detta inlägg ändrades senast 2017-10-31 kl. 00:31
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Man kan få cancer av mobilen

Alltså man kan få cancer av typ allting verkar det ju som. Hela tiden ska de komma med något nytt man får cancer av. Bara att äta ris är ju cancerframkallande.

Eller äta riskakor och nutella........

31 okt, 2017 00:31

1 2 3 ... 24466 24467 24468 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.