@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Borttagen: Wow, hur gör du ens? Själv blir jag nöjd om min ens ser ut som en misshandlad smiley xD Jag kollar upp hur man kan göra stenciler av bilder, och sen slåss jag lite med pumpan... x) tålamod, säger jag bara Min LuciPumpkin tog 2.5h, Andrew-pumpan tog nästan 5h ;__; Jäklar vilket tålamod du måste ha, jag klarar knappt av att göra något sånt i 10 minuter 30 okt, 2017 22:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara. Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då. Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här! Vi kan skapa klubb. Break out from Huffelpuff. Fast om jag skulle vara i rätt elevhem skulle det bli Tonks/Luna Jo, jag förstår. När jag bytte hade jag inte särskilt många tummar bara 200 eller så Haha, jag har också bytt från Hufflepuff Det känns som att det är en del Slytherins som hamnar i Hufflepuff. Jag undrar hur det kommer sig. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2017 22:49 |
|
Borttagen
|
Helt själv?!
30 okt, 2017 22:51 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara. Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då. Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här! Vi kan skapa klubb. Break out from Huffelpuff. Fast om jag skulle vara i rätt elevhem skulle det bli Tonks/Luna Jo, jag förstår. När jag bytte hade jag inte särskilt många tummar bara 200 eller så Haha, jag har också bytt från Hufflepuff Det känns som att det är en del Slytherins som hamnar i Hufflepuff. Jag undrar hur det kommer sig. xD Att vi var mindre då och att vi har vuxit till oss Sedan att Mugglisfrågorna får en till Hufflepuff, iaf mest då. Nu vet jag mer att jag hör till Slytherin, hela min karaktär, hur jag tänker och så xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 okt, 2017 22:51 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lazarus: Skrivet av Borttagen: Wow, hur gör du ens? Själv blir jag nöjd om min ens ser ut som en misshandlad smiley xD Jag kollar upp hur man kan göra stenciler av bilder, och sen slåss jag lite med pumpan... x) tålamod, säger jag bara Min LuciPumpkin tog 2.5h, Andrew-pumpan tog nästan 5h ;__; Jäklar vilket tålamod du måste ha, jag klarar knappt av att göra något sånt i 10 minuter Jag har egentligen inget tålamod, så jag övar lite när jag gör pumpor. Dessutom, jag är en person som måste göra något från början till slut på en gång, annars blir jag aldrig klar...
30 okt, 2017 22:51 |
|
Asked Calmly
Elev |
De kallade honom Lukasevangeliet. LUKASEVANGELIET. Det ska vara isärskrivet och är inte ett ens ett kul öknamn på Lukas.
Herregud! Hjälp mig! Håller på att flippa ur.
30 okt, 2017 22:53 |
|
Borttagen
|
Man kan få cancer av mobilen
30 okt, 2017 22:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: WHAT??Man kan få cancer av mobilen 30 okt, 2017 22:55 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 okt, 2017 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: WHAT?? Man kan få cancer av mobilen JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP 30 okt, 2017 22:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen