Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24465 24466 24467 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Lazarus:
Skrivet av Borttagen:

Wow, hur gör du ens?

Själv blir jag nöjd om min ens ser ut som en misshandlad smiley xD


Jag kollar upp hur man kan göra stenciler av bilder, och sen slåss jag lite med pumpan... x) tålamod, säger jag bara
Min LuciPumpkin tog 2.5h, Andrew-pumpan tog nästan 5h ;__;

Jäklar vilket tålamod du måste ha, jag klarar knappt av att göra något sånt i 10 minuter

30 okt, 2017 22:45

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara.


Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda

Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då.

Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här!

Vi kan skapa klubb. Break out from Huffelpuff.
Fast om jag skulle vara i rätt elevhem skulle det bli
Tonks/Luna


Jo, jag förstår.
När jag bytte hade jag inte särskilt många tummar bara 200 eller så

Haha, jag har också bytt från Hufflepuff

Det känns som att det är en del Slytherins som hamnar i Hufflepuff. Jag undrar hur det kommer sig. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 okt, 2017 22:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Gjorde mig en pumpa!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-arn2-1.xx.fbcdn.net%2Fv%2Ft1.0-9%2F22815476_10155358239658649_7833672322777895416_n.jpg%3Foh%3Dd9c98c7a4dc95adcce4cf084e1bb4105%26amp%3Boe%3D5A6F4F57
Helt själv?!

30 okt, 2017 22:51

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara.


Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda

Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då.

Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här!

Vi kan skapa klubb. Break out from Huffelpuff.
Fast om jag skulle vara i rätt elevhem skulle det bli
Tonks/Luna


Jo, jag förstår.
När jag bytte hade jag inte särskilt många tummar bara 200 eller så

Haha, jag har också bytt från Hufflepuff

Det känns som att det är en del Slytherins som hamnar i Hufflepuff. Jag undrar hur det kommer sig. xD


Att vi var mindre då och att vi har vuxit till oss
Sedan att Mugglisfrågorna får en till Hufflepuff, iaf mest då.

Nu vet jag mer att jag hör till Slytherin, hela min karaktär, hur jag tänker och så xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 okt, 2017 22:51

Lazarus
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lazarus:
Skrivet av Borttagen:

Wow, hur gör du ens?

Själv blir jag nöjd om min ens ser ut som en misshandlad smiley xD


Jag kollar upp hur man kan göra stenciler av bilder, och sen slåss jag lite med pumpan... x) tålamod, säger jag bara
Min LuciPumpkin tog 2.5h, Andrew-pumpan tog nästan 5h ;__;

Jäklar vilket tålamod du måste ha, jag klarar knappt av att göra något sånt i 10 minuter


Jag har egentligen inget tålamod, så jag övar lite när jag gör pumpor. Dessutom, jag är en person som måste göra något från början till slut på en gång, annars blir jag aldrig klar...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

30 okt, 2017 22:51

Asked Calmly
Elev

Avatar


De kallade honom Lukasevangeliet. LUKASEVANGELIET. Det ska vara isärskrivet och är inte ett ens ett kul öknamn på Lukas.
Herregud! Hjälp mig! Håller på att flippa ur.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fexternal-content.duckduckgo.com%2Fiu%2F%3Fu%3Dhttps%253A%252F%252Fmedia.tenor.com%252F8-jJyFqnWxwAAAAC%252Fsteins-gate-wave.gif%26amp%3Bf%3D1%26amp%3Bnofb%3D1%26amp%3Bipt%3D3f3c0dd39c39fb837ba76cdfb69bbab05b333f0f9b647bd4ace26faaabe54c11%26amp%3Bipo%3Dimages

30 okt, 2017 22:53

Borttagen

Avatar


Man kan få cancer av mobilen

30 okt, 2017 22:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Man kan få cancer av mobilen
WHAT??

30 okt, 2017 22:55

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Gjorde mig en pumpa!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent-arn2-1.xx.fbcdn.net%2Fv%2Ft1.0-9%2F22815476_10155358239658649_7833672322777895416_n.jpg%3Foh%3Dd9c98c7a4dc95adcce4cf084e1bb4105%26amp%3Boe%3D5A6F4F57
Helt själv?!


Yes

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 okt, 2017 22:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Man kan få cancer av mobilen
WHAT??

JAA asså den typ skickar ut strålning som påverkar hjärncellerna osv så HA ALDRIG TELEFON NÄRA HUVUDET TYP

30 okt, 2017 22:57

1 2 3 ... 24465 24466 24467 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.