@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Jobbat hela dagen. Gick upp fem imorse. Kom hem kl 22 från jobbet. Pisstrött. Fyller år imorgon. Sammanfattningsvis. Godnatt. Sammanfattningsvis, grattis.. ? Tack så mkt =) 30 okt, 2017 20:04 |
|
Lazarus
Prefekt |
Idag har vi kollat klart Miranda, bakat kladdkaka och sen satt vi och kollade ett Lucifer-avsnitt när vi åt vår kladdkaka
Vi har dessutom målat varandras ansikten också! Such fun~
30 okt, 2017 20:08 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara. Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då. Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här! Vi kan skapa klubb. Break out from Huffelpuff. Fast om jag skulle vara i rätt elevhem skulle det bli Tonks/Luna Jo, jag förstår. När jag bytte hade jag inte särskilt många tummar bara 200 eller så Haha, jag har också bytt från Hufflepuff "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 okt, 2017 20:08 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Lazarus: Idag har vi kollat klart Miranda, bakat kladdkaka och sen satt vi och kollade ett Lucifer-avsnitt när vi åt vår kladdkaka Vi har dessutom målat varandras ansikten också! Such fun~ ![]()
30 okt, 2017 20:11 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Syrup: Skrivet av Lazarus: Idag har vi kollat klart Miranda, bakat kladdkaka och sen satt vi och kollade ett Lucifer-avsnitt när vi åt vår kladdkaka Vi har dessutom målat varandras ansikten också! Such fun~ ![]()
30 okt, 2017 20:13 |
|
Scorperion
Elev |
Det har gått två dagar och jag får fortfarande en reflex av att jag måste gå och agera som en zombie...
30 okt, 2017 20:41 |
|
miss Elsa
Elev |
Vad snyggt det är på mugglis under Halloween!
Vad snyggt det är på mugglis under Halloween! ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 30 okt, 2017 20:48 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Efter att inte ha klarat av att formulera något försök till skrivprojekt på nästan 400 dagar så känns det oerhört bra att ha påbörjat något igen!
30 okt, 2017 20:56 |
|
Borttagen
|
Imorgon är det halloween
30 okt, 2017 20:58 |
|
Borttagen
|
Märkte att jag har 0 i forumsbetyg :O
30 okt, 2017 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen