Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24462 24463 24464 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 okt, 2017 19:21

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara.


Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 okt, 2017 19:26

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara.


Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda

Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då.

Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 okt, 2017 19:35

mitchan
Lärare

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skulle det inte vara något historia quiz vid 19.00 av Emmi eller har jag läst fel?
Emmi Weasley är sjuk idag och kunde inte hålla i quizzet just nu! Det verkar som det blir imorgon istället ^_^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FnCJQaRV.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fpunishedbacklog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2Ftumblr_static_5t79fc1kntcssk8kgss4scg8g_640_v2.gif

30 okt, 2017 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara.


Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda

Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då.

Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här!
På påsken så brukar Ravenclaw vinna x)

30 okt, 2017 19:41

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara.


Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda

Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då.

Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här!


Japp, tror många Slytherinare är tävlingsinriktade särskilt då priset och äran går till en själv. Men även på frågesport för elevhemmets skull och att ingen ska frånta vår pokal

Haha, du får väl byta då

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 okt, 2017 19:43

Scorperion
Elev

Avatar


Tror syftet på denna bild är jag xD
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscontent.cdninstagram.com%2Ft51.2885-15%2Fs480x480%2Fe35%2F13712693_146600149103172_385512383_n.jpg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

30 okt, 2017 19:43

Dashie97
Elev

Avatar


Slytherin har 1337 poäng

Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte

30 okt, 2017 19:44

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara.


Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda

Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då.

Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här!


Japp, tror många Slytherinare är tävlingsinriktade särskilt då priset och äran går till en själv. Men även på frågesport för elevhemmets skull och att ingen ska frånta vår pokal

Haha, du får väl byta då

Man kan ju inte byta elevhem om man inte raderar sitt konto och skapar ett nytt och då jag har varit medlem här i snart sju år vill jag inte bara förlora allting på det här. Har ju ändå mest inlägg av alla på det här kontot, jag är på topplistan över mest tummar osv. Känner inte för att börja om på nytt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 okt, 2017 19:48

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:
Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara.


Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda

Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då.

Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här!

Vi kan skapa klubb. Break out from Huffelpuff.
Fast om jag skulle vara i rätt elevhem skulle det bli
Tonks/Luna

Varför stava rätt när man kan stava fel?

30 okt, 2017 19:51

1 2 3 ... 24462 24463 24464 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.