@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2017 19:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Solkatten: Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara. Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 okt, 2017 19:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara. Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då. Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2017 19:35 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av LunaLovegood123: Emmi Weasley är sjuk idag och kunde inte hålla i quizzet just nu! Det verkar som det blir imorgon istället ^_^Skulle det inte vara något historia quiz vid 19.00 av Emmi eller har jag läst fel? ![]()
30 okt, 2017 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: På påsken så brukar Ravenclaw vinna x)Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara. Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då. Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här! 30 okt, 2017 19:41 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara. Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då. Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här! Japp, tror många Slytherinare är tävlingsinriktade särskilt då priset och äran går till en själv. Men även på frågesport för elevhemmets skull och att ingen ska frånta vår pokal Haha, du får väl byta då "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 okt, 2017 19:43 |
|
Scorperion
Elev |
30 okt, 2017 19:43 |
|
Dashie97
Elev |
Slytherin har 1337 poäng
Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 30 okt, 2017 19:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara. Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då. Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här! Japp, tror många Slytherinare är tävlingsinriktade särskilt då priset och äran går till en själv. Men även på frågesport för elevhemmets skull och att ingen ska frånta vår pokal Haha, du får väl byta då Man kan ju inte byta elevhem om man inte raderar sitt konto och skapar ett nytt och då jag har varit medlem här i snart sju år vill jag inte bara förlora allting på det här. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2017 19:48 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Känns så skönt att inte bry sig om trolljakten i år. Orkar inte stressa med det just nu. Jagar troll lite då och då nu bara. Jag bryr mig lite grann, mest för att Slytherin ska leda Slytherin leder ju typ alltid jakterna haha. xD Känns också som att Slytherin är det elevhemmet som är mest tävlingsinriktad då. Jag vet inte om jag ska säga vi eller ni då jag pratar om Slytherin på mugglis haha! Känns på något sätt fel att säga vi då jag inte tillhör Slytherin på mugglis men också konstigt att säga ni då jag egentligen tillhör Slytherin. Så förvirrande haha. xD Men jag önskar verkligen att jag var i rätt elevhem här! Vi kan skapa klubb. Break out from Huffelpuff. Fast om jag skulle vara i rätt elevhem skulle det bli Tonks/Luna Varför stava rätt när man kan stava fel? 30 okt, 2017 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen