@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Vet faktiskt inte, jag tror att jag läste det i en bok som som handlade om olika uttryck tolkas samma som andra uttryck. vet inte vad boken heter, kan kolla upp det sen.Skrivet av Borttagen: Vad lustigt. Jag läste det igår i en bok. Rum? Står den i Rum? Hörde den på radion häromdagen tror jag, och den har liksom satt sig i huvudet. Men googlade nu och insåg att Alex Schulman twittrat den för två år sedan, och han har ju precis släppt en bok?! ...eller jooo, fortfarande lite rolig. HAHAHAHA! 30 okt, 2017 16:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Vad lustigt. Jag läste det igår i en bok. Rum? Står den i Rum? Hörde den på radion häromdagen tror jag, och den har liksom satt sig i huvudet. Men googlade nu och insåg att Alex Schulman twittrat den för två år sedan, och han har ju precis släppt en bok?! ...eller jooo, fortfarande lite rolig. HAHAHAHA! Var det inte i fredags som Hanna berättade det skämtet i Idol också? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2017 18:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Vad lustigt. Jag läste det igår i en bok. Rum? Står den i Rum? Hörde den på radion häromdagen tror jag, och den har liksom satt sig i huvudet. Men googlade nu och insåg att Alex Schulman twittrat den för två år sedan, och han har ju precis släppt en bok?! ...eller jooo, fortfarande lite rolig. HAHAHAHA! Var det inte i fredags som Hanna berättade det skämtet i Idol också? hahah jaaa, det var ju Hanna när hon skämta med göteborgaren (?) noah !! Tack ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2017 18:55 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skulle det inte vara något historia quiz vid 19.00 av Emmi eller har jag läst fel?
30 okt, 2017 19:00 |
|
Solkatten
Elev |
Alltså borde man inte egentligen vrida tillbaka klockan en timme på sommaren istället och vrida fram den på vintern? På sommaren är det ju ändå ljust så pass länge så den extra timmen behövs inte men den behövs verkligen på vintern. Så onödigt att det ska bli mörkt en timme tidigare! Liksom i december går solen ner redan vid tre och vid fyra är det helt mörkt! Fast det bästa hade ju varit att inte behöva vrida den alls. Varför hålla på att krångla med tiden för.
Kintsugi: Hanna är ju också göteborgare haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2017 19:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hahah noll koll har jag, men fan vad bra för hon kommer ju vinna i år ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2017 19:09 |
|
Solkatten
Elev |
Alla blev typ ledsna av att Erika åkte ut men jag tycker det var bra att Jemima fick stanna för det är en av mina favoriter haha. Det är kanske två gånger hon inte har varit bra alls men för det mesta har hon varit helt grym. Jag hoppas att Kevin K ska åka ut någon jäkla gång. Han skulle fan aldrig gått vidare till fredagsfinalerna. Förstår inte varför han fortfarande är kvar??! Och jag har väntat så länge på att höra Noah sjunga One Call Away men det verkar aldrig hända. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2017 19:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Alla blev typ ledsna av att Erika åkte ut men jag tycker det var bra att Jemima fick stanna för det är en av mina favoriter haha. Det är kanske två gånger hon inte har varit bra alls men för det mesta har hon varit helt grym. Jag hoppas att Kevin K ska åka ut någon jäkla gång. Han skulle fan aldrig gått vidare till fredagsfinalerna. Förstår inte varför han fortfarande är kvar??! Hanna, Erika och Jemima är så himla sköna alla tre, blev helt chockad när alla killar gick vidare ärligt talat. Vafan gör ens Kevin i tävlingen? gaaah, sååå inte ok. Men Erika kommer fixa en cool karriär ändå tror jag, hon har en skön och egen stil som är helt fantastisk ♥ Kevin är ju endast "instagram-fans"-inringningar. Ärligt freaking talat. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 30 okt, 2017 19:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Solkatten: Alla blev typ ledsna av att Erika åkte ut men jag tycker det var bra att Jemima fick stanna för det är en av mina favoriter haha. Det är kanske två gånger hon inte har varit bra alls men för det mesta har hon varit helt grym. Jag hoppas att Kevin K ska åka ut någon jäkla gång. Han skulle fan aldrig gått vidare till fredagsfinalerna. Förstår inte varför han fortfarande är kvar??! Hanna, Erika och Jemima är så himla sköna alla tre, blev helt chockad när alla killar gick vidare ärligt talat. Vafan gör ens Kevin i tävlingen? gaaah, sååå inte ok. Men Erika kommer fixa en cool karriär ändå tror jag, hon har en skön och egen stil som är helt fantastisk ♥ Kevin är ju endast "instagram-fans"-inringningar. Ärligt freaking talat. Men det är ju konstigt att juryn typ favoriserar honom hela tiden! Liksom han är inte bra!! Hans scenframträdanden är bara såå awkward. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 okt, 2017 19:17
Detta inlägg ändrades senast 2017-10-30 kl. 19:19
|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skulle det inte vara något historia quiz vid 19.00 av Emmi eller har jag läst fel? Jo, men det kanske hänt något att hon inte kunde logga in just nu. Vi får vänta och se helt enkelt Tar och karvar min pumpa så länge "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 okt, 2017 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen