@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
29 okt, 2017 23:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Åh, blir ganska chockad när det kommer upp ett stort troll på hela skärmen Nepturni Well... Mitt knep är att jag automatiskt memorerar trollens storlekar Fast Okek, det var stor skillnad 29 okt, 2017 23:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Salem: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Salem: Skrivet av Frivolt: Det va jätteroligt verkligen Tack!!! Hahaha jag ska nog också se den! Den är bra, rolig och lite ruggig :-D Awesome Jaa! Den är obehaglig!! Gamla människor och barn är läskiga.. Haha jaaa eller huur!! framförallt barn! huuurrvens! I den där är det främst den gamla tanten som är läskig.. Har sett den nu xD SPOILER: Spoiler: Tryck här för att visa! 30 okt, 2017 00:10 |
|
Salem
Lärare |
30 okt, 2017 00:24 |
|
Borttagen
|
Jag har smetat ut baby lips i hela ansiktet
30 okt, 2017 00:26 |
|
Scorperion
Elev |
Ibland undrar jag om det är möjligt att dygna genom att endast läsa eller kolla på film, sånt som alltid gör en extra trött...
30 okt, 2017 00:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Hehe, har gjort det flera gånger xDIbland undrar jag om det är möjligt att dygna genom att endast läsa eller kolla på film, sånt som alltid gör en extra trött... 30 okt, 2017 00:45 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Hehe, har gjort det flera gånger xD Ibland undrar jag om det är möjligt att dygna genom att endast läsa eller kolla på film, sånt som alltid gör en extra trött... Har försökt flera gånger men lyckas alltid somna xD Däremot om jag spelar TVspel så kan jag hålla mig vaken vääääldigt länge
30 okt, 2017 00:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Hehe, har gjort det flera gånger xD Ibland undrar jag om det är möjligt att dygna genom att endast läsa eller kolla på film, sånt som alltid gör en extra trött... Har försökt flera gånger men lyckas alltid somna xD Däremot om jag spelar TVspel så kan jag hålla mig vaken vääääldigt länge Det är inte svårt. Var bara vaken xD 30 okt, 2017 00:51 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Salem: Frivolt, haha ja! Men lite det jag gillar, att den är så udda och typ.. "inte gjorts förut" Precis 30 okt, 2017 01:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen