Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24459 24460 24461 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Scorperion
Elev

Avatar


Nepturni Well... Mitt knep är att jag automatiskt memorerar trollens storlekar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

29 okt, 2017 23:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Nepturni Well... Mitt knep är att jag automatiskt memorerar trollens storlekar
Åh, blir ganska chockad när det kommer upp ett stort troll på hela skärmen

Fast Okek, det var stor skillnad

29 okt, 2017 23:53

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Frivolt:



Det va jätteroligt verkligen TACK ♥ ♥ Och nu fick jag dessutom ett tips på en skräckfilm jag ska se ikväll (som jag inte sett av nån anledning) - The Visit




Tack!!! Hahaha jag ska nog också se den! Den är bra, rolig och lite ruggig :-D



Awesome ser fram emot o se den ;D

Jaa! Den är obehaglig!! Gamla människor och barn är läskiga..



Awesome

Haha jaaa eller huur!! framförallt barn! huuurrvens!


I den där är det främst den gamla tanten som är läskig..



Har sett den nu xD

SPOILER:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Kan ju säga att den var väldigt - speciell xD eller jag vet inte vad jag ska säga ;P hon va ju creapy ja,
men slutet va bäst xD (när han rappar)

Men jaa... annars va den bra faktiskt

30 okt, 2017 00:10

Salem
Lärare

Avatar


Frivolt, haha ja! Men lite det jag gillar, att den är så udda och typ.. "inte gjorts förut"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

30 okt, 2017 00:24

Borttagen

Avatar


Jag har smetat ut baby lips i hela ansiktet

30 okt, 2017 00:26

Scorperion
Elev

Avatar


Ibland undrar jag om det är möjligt att dygna genom att endast läsa eller kolla på film, sånt som alltid gör en extra trött...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

30 okt, 2017 00:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Ibland undrar jag om det är möjligt att dygna genom att endast läsa eller kolla på film, sånt som alltid gör en extra trött...
Hehe, har gjort det flera gånger xD

30 okt, 2017 00:45

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Ibland undrar jag om det är möjligt att dygna genom att endast läsa eller kolla på film, sånt som alltid gör en extra trött...
Hehe, har gjort det flera gånger xD

Har försökt flera gånger men lyckas alltid somna xD
Däremot om jag spelar TVspel så kan jag hålla mig vaken vääääldigt länge

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

30 okt, 2017 00:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Ibland undrar jag om det är möjligt att dygna genom att endast läsa eller kolla på film, sånt som alltid gör en extra trött...
Hehe, har gjort det flera gånger xD

Har försökt flera gånger men lyckas alltid somna xD
Däremot om jag spelar TVspel så kan jag hålla mig vaken vääääldigt länge

Det är inte svårt. Var bara vaken xD

30 okt, 2017 00:51

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Salem:
Frivolt, haha ja! Men lite det jag gillar, att den är så udda och typ.. "inte gjorts förut"


Precis sånt är så kul att se!!

30 okt, 2017 01:01

1 2 3 ... 24459 24460 24461 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.