Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
När man tittar på Esc och tittar på Danmarks bidrag och skriker ut
- Vafan! har hon ett grönt dötsätar märke på armen? Varför stödjer hon Voldemort? 27 maj, 2012 00:36 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 02:55 |
|
Ginny4ever
Elev |
wow
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 27 maj, 2012 10:09 |
|
Solkatten
Elev |
Typ ett halvår har jag varit medlem. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 10:22 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Solkatten: Typ ett halvår har jag varit medlem. Jag har varit medlem sedan 13 juni 2011 men i början så spelade jag bara spelen så att jag fick pengar för jag fattade inte så mycket XD Så det tog ganska lång tid innan jag väl började skriva i forumen ![]()
27 maj, 2012 10:23 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
jag hör alltid hp i huvat
27 maj, 2012 12:56 |
|
Lisen563
Elev |
När man i går kväll efter esc ska gå och lägga sig och ska bara kolla mugglis "en snabbis" och det är ljust utanför fönstret när man ska sova. Man kollar på klockan och ser att "snabbisen" blev 3 timmar.
27 maj, 2012 13:12 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Lisen563: När man i går kväll efter esc ska gå och lägga sig och ska bara kolla mugglis "en snabbis" och det är ljust utanför fönstret när man ska sova. Man kollar på klockan och ser att "snabbisen" blev 3 timmar. Har hänt mig MÅÅÅÅÅÅÅNGA gånger.... XD ![]()
27 maj, 2012 13:16 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Lisen563: När man i går kväll efter esc ska gå och lägga sig och ska bara kolla mugglis "en snabbis" och det är ljust utanför fönstret när man ska sova. Man kollar på klockan och ser att "snabbisen" blev 3 timmar. Lite trött? 27 maj, 2012 13:17 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Mycket. Gick upp klockan 9 och somnade 4 i natt. Skrivet av Lisen563: När man i går kväll efter esc ska gå och lägga sig och ska bara kolla mugglis "en snabbis" och det är ljust utanför fönstret när man ska sova. Man kollar på klockan och ser att "snabbisen" blev 3 timmar. Lite trött? 27 maj, 2012 13:20 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen