Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: är så rädd att han är intresserad av min kompis och jag vet inte om jag klarar det. Bättre isf. att han gillar någon annan på skolan, men ingen av mina kompisar... Kommer må mycket pissdåligare än jag redan gör om det skulle bli något mellan de och sen så kommer alla (även mina kompisar som vet att jag varit kär i honom sen sjuan) vara jätteglada och inte alls bry sig om mig, för nä det spelar ju ingen roll hur Johanna mår, nej nej. Åh, stackare. ♥ Du kan skicka en uggla om du vill. Jag bryr mig alltid om hur du mår! 2 maj, 2013 16:49 |
|
smartbabe
Elev |
såg honom idag, första gången på ett tag nu
hade glömt hur helt jävla perfekt han är, så andlöst vacker och han vet inte ens om det har en känsla av att allt kommer bli bra, till slut. trött på att bråka varje kväll för att sedan bli sams två dagar senare. och han tänker verkligen försöka den här gången, för min skull. ![]()
2 maj, 2013 17:16
Detta inlägg ändrades senast 2013-05- 2 kl. 17:25
|
|
Borttagen
|
Haha en kille som jag gillar har FCPM och är med mig hela tiden. Jättetrevlig kille!
2 maj, 2013 17:18 |
|
MonsterCookie
Elev |
JAG GRÅTER BLOD HAN PRATAR MED MIG
LIKE ACTUALLY TALKING TO ME IT'S BEEN TEN FUCKING DAYS WTF BRO WHAT DO YOU THINK YOURE DOING i thought you hated me you cant just wolfstar deserved better. 2 maj, 2013 20:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
jag svär att han tittade på mig vid maten idag
idc how much he tried to hide it(om han nu försökte det) men jag kanske inbillar mig iaf
2 maj, 2013 20:59 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: jag svär att han tittade på mig vid maten idag idc how much he tried to hide it(om han nu försökte det) men jag kanske inbillar mig iaf aww :3 men nu känns det som att alla gillar honom, tur att ingen verkar gilla killen jag gillar HAH xD
2 maj, 2013 21:01 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: jag svär att han tittade på mig vid maten idag idc how much he tried to hide it(om han nu försökte det) men jag kanske inbillar mig iaf aww :3 men nu känns det som att alla gillar honom, tur att ingen verkar gilla killen jag gillar HAH xD men alla gör ju det typ vem då? är det w eller e eller ngn? XD
2 maj, 2013 21:03 |
|
Elma00
Elev |
Alltså åh! Det känndes verkligen som den nya killen gillade mig och jag kännde mig jättevacker eftersom att jag var så sker att han tycka det. Men nu ignorerar han mig precis som ala andra. Var han kanske bara nyfiken eftersom att han hört alla rykten om mig, och nu tröttnat på mig? Var det aldrig något annat en att han visste hur jag mår?
i Vilket fall som helst vet jag inte om jag gillar honom elller inte... den gammla killen (åh låter som tjejen som blir kär hela tiden... vilket jag kanske blev förut).. jag vill verkligen inte blir kär i mina förra crush. Han har sårat mig så otroligt mycket att jag egentligen hatar honom... Vill ni veta en sak? Under alla dessa fyra år då jag var kär i mina förra crush (som är min nuvarande crush typ.. eller ja, typ´) gjorde jag en egen liten bild av honom. Som en liten sagoprins för mig. Men när jag nu i sexan fick mötta honom, på riktigt förstördes den bilden och jag är istället kär i en person jag vill vara kär i, men han finns ju inte... JAg vet att det finns människor som är kär i en teckand figur och liknade... det är så för mig, fast han finns på riktigt typ. Alltså åh, jag hatar att mötta hans blick varje dag i skolan ocg hoppas att min lilla sagoprins faktiskt finns där inne, och sedan få hjärtat krossat varje dag. Jag önskar att jag kunnde leva i en saga, min egna saga, där jag var vacker, där han altid skull lska mig och jag alltid skulle älska honom. Där alla var lyckliga. Men jag lever inte i en saga. Jag leveri verkligheten, där han bara ser mig som den deprimerade tjejen som är töntig och blyg och konstig och knäpp och störd och cuttar sig själv och mår dåligt och är finnig och är... dålig.
2 maj, 2013 21:04 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: jag svär att han tittade på mig vid maten idag idc how much he tried to hide it(om han nu försökte det) men jag kanske inbillar mig iaf aww :3 men nu känns det som att alla gillar honom, tur att ingen verkar gilla killen jag gillar HAH xD men alla gör ju det typ vem då? är det w eller e eller ngn? XD jaop tyvärr ._. alltså typ wille för nu börjar vi kika mer och han är bara allmänt gullig iih x3
2 maj, 2013 21:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av LunaLovegood1: jag svär att han tittade på mig vid maten idag idc how much he tried to hide it(om han nu försökte det) men jag kanske inbillar mig iaf aww :3 men nu känns det som att alla gillar honom, tur att ingen verkar gilla killen jag gillar HAH xD men alla gör ju det typ vem då? är det w eller e eller ngn? XD jaop tyvärr ._. alltså typ wille för nu börjar vi kika mer och han är bara allmänt gullig iih x3 alLTSÅ PÅ RIKTIGT HANNA GE MIG HANS KIK SÅ KAN JAG KONFRONTERA HONOM
2 maj, 2013 21:07 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen