(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag saknar att skriva den, rättare sagt. Den var inte särskilt genomtänkt direkt, men den var rolig att skriva, oavsett hur dålig den var ♥ ^^ Den var inte dålig! Herregud kvinna ge dig själv vad du förtjänar! Du ÄR bra! Du KAN skriva! Denna ff ÄR bra! ![]()
19 jul, 2012 09:23 |
|
Borttagen
|
Den här lilla (eller långa) FFen är nu med och tävlar i pottermässans FF-tävling!
5 aug, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oh, vad kul Den här lilla (eller långa) FFen är nu med och tävlar i pottermässans FF-tävling! 5 aug, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha ja xD Skrivet av Borttagen: Oh, vad kul Den här lilla (eller långa) FFen är nu med och tävlar i pottermässans FF-tävling! 5 aug, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hejja, hejja! </3Skrivet av Borttagen: Haha ja xD Skrivet av Borttagen: Oh, vad kul Den här lilla (eller långa) FFen är nu med och tävlar i pottermässans FF-tävling! 5 aug, 2012 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, det känns inte lovande direkt men vi får se vad som händer ♥Skrivet av Borttagen: Hejja, hejja! </3 Skrivet av Borttagen: Haha ja xD Skrivet av Borttagen: Oh, vad kul Den här lilla (eller långa) FFen är nu med och tävlar i pottermässans FF-tävling! 5 aug, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det ser lovande ut ♥Skrivet av Borttagen: Haha, det känns inte lovande direkt men vi får se vad som händer ♥ Skrivet av Borttagen: Hejja, hejja! </3 Skrivet av Borttagen: Haha ja xD Skrivet av Borttagen: Oh, vad kul Den här lilla (eller långa) FFen är nu med och tävlar i pottermässans FF-tävling! 5 aug, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hehe nej ♥ Men jag vet inte riktigt hur det går till.. Det står att det ska vara en omröstning bland FFsen men är det då mugglisar som röstar?Skrivet av Borttagen: Det ser lovande ut ♥ Skrivet av Borttagen: Haha, det känns inte lovande direkt men vi får se vad som händer ♥ Skrivet av Borttagen: Hejja, hejja! </3 Skrivet av Borttagen: Haha ja xD Skrivet av Borttagen: Oh, vad kul Den här lilla (eller långa) FFen är nu med och tävlar i pottermässans FF-tävling! 5 aug, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Jooo ♥
Ingen aning o.0 5 aug, 2012 22:22 |
|
Ginny.T
Elev |
wow, jag försvann där ett tag men jag har läst klart FFen nu... HELT GRYMT UNDERBART AWESOME!!! å slutet var helt perfekt! du bara MÅSTE skriva en fortsättning (om du vill så klart
Skrivet av Borttagen: Den här lilla (eller långa) FFen är nu med och tävlar i pottermässans FF-tävling! håller tummarna för att den vinner "We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 6 aug, 2012 00:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen