Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fick medicin och somnade
21 aug, 2013 20:29 |
|
Borttagen
|
Jag grät! Jag var så orolig! Vad hade hänt med Kelly?
21 aug, 2013 20:30 |
|
KajsaRC2001
Elev |
"Luke!" ropade emma innan hans medvetande tynade bort. när han vaknade var han i en vit sal med kuddar som väggar.
21 aug, 2013 20:31 |
|
Borttagen
|
Jag kände Mas närhet och vaknade
" Var är Shunny och Ichigo?!" Sa jag 21 aug, 2013 20:31 |
|
Borttagen
|
Du kan vara lugn! De är hos tant Hilda " sa jag till kelly
21 aug, 2013 20:35 |
|
Borttagen
|
Jag andades ut
21 aug, 2013 20:36 |
|
Borttagen
|
Jag kände hur tårarna rann ner för mina kinder.Mitt hjärta var krossat.
Jag tog av mig mina jeans och kröp ner i sängen. Jag tryckte mig tätt intill Heaven. Jag var inte säker på om mas hade ljugit eller talat sanning. Jag behövde en paus. 21 aug, 2013 20:39 |
|
KajsaRC2001
Elev |
"var är jag?" frågade han sig själv. han reste sig upp och märkte att han hade två röda mjuka kuber på händerna.
21 aug, 2013 20:42 |
|
Borttagen
|
Jag passade på att skicka ett sms till lilja där det stod:
"förlåt mig! Luke är INTE otrogen! Han älskar DIG och inte Kelly! Det var inte Luke Kelly hade sex med , det var en annan person! Återigen FÖRLÅT!!" Jag skickade iväg smset till lilja och hoppades att hon skulle förlåta mig! 21 aug, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
Vi var framme tillsist och jag rullades in på undersökningen
5 timmar senare: En läkare gick ut till Mas " Får jag prata med dig " sa läkaren 21 aug, 2013 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen