Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
4 nov, 2013 18:07 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi går in
jag är jättecoolig älska mig plz 5 nov, 2013 08:22 |
|
ginny 23
Elev |
5 nov, 2013 20:37 |
|
Queen Boo
Elev |
McGonagall står kvar
jag är jättecoolig älska mig plz 6 nov, 2013 11:59 |
|
Borttagen
|
Jag går till rektorns kontor
6 nov, 2013 14:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickar mot henne när jag går förbi. ''Du ska till rektorn, NU, Light'' Jag skakar på huvudet. ''Jag sa ju att jag är upptagen. Jag får se när det passar mig.'' McGonagall såg ut att koka
jag är jättecoolig älska mig plz 6 nov, 2013 17:00 |
|
Borttagen
|
Jag går in och kolla på Dumbledore "Kom Royan! Jag har en sak att säga till dig!" Och kollar på mig och ler. "Vad för något? Är det något riktigt viktigt? För jag måste gå snart!"
6 nov, 2013 17:02 |
|
Queen Boo
Elev |
Elise skakar av skratt. ''Ja, jag kan väl ta det nu, Professorn. Men det måste gå fort'' mutttrar Hon pekade längs korridoren mot Dumbledores kontor. Jag säger lösenordet och hör McGonagall flämta till.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 nov, 2013 18:12 |
|
Borttagen
|
"Ja det är viktigt! Kan du göra en sak åt mig?" Och stirrar in i mina ögon. Ja, det kan jag Dumbledore!" "Bra! Kan du spionera på Selena?" "ja det kan jag!" Och sätter mig upp och går ut hur hans kontor.
6 nov, 2013 18:15 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag räcker ut tungan åt Royan när jag möter honom. ''Jag är inte döv, vet du'' säger jag surt.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 nov, 2013 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen