Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLove<3
Elev |
25 nov, 2012 09:38 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har jättesvårt att välja, eftersom både baguette och croissant är fantastiskt goda! Men det får ändå bli baguette eftersom det där "superflottiga" lätt kan bli för mycket. Baguette kan man däremot äta hur många som helst (typ).
Resultat i frågan "baguette eller croissant?": 15-4 till baguette! Obs! Ny fråga i första inlägget! 25 nov, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
Utsläppt hår. För att jag har inte har tillräckligt långt hår för att kunna ha det i hästsvans. Och även om jag hade långt hår skulle nog ändå ha det utsläppt.
25 nov, 2012 15:49 |
|
Hannah A
Elev |
hästsvans
it's our choices, that show what we truly are, far more than our abilities. ~Albus Dumbledore 25 nov, 2012 15:51 |
|
melle-hjrta
Elev |
utsläppt
25 nov, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Får säga utsläppt. Har aldrig gillat att ha håret uppsatt.
25 nov, 2012 16:12 |
|
Little J
Elev |
25 nov, 2012 16:59 |
|
IamAK
Elev |
hästsvans. tycker bara att håret är i vägen när det är utsläppt xD
25 nov, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Utsläppt, kan aldrig ha det uppsatt längre än en halvtimme... mina händers fel
OCh så är det snyggare. 25 nov, 2012 17:10 |
|
J-star Black
Elev |
25 nov, 2012 17:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen