Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Han hoppades säkert att du skulle göra det. han satt bredvid mig på matten idag och vi pratade lite och sen frågade han vad jag skulle göra ikväll (och eftersom jag typ inte har några alls att umgås med på fritiden så ska jag sitta hemma) så svarade jag vet inte. OCH, trodde ett tag att han tänkte fråga om jag ville hänga med honom dit han skulle men nää... Jaa, jag vet inte Låter inte kul. Skulle inte vilja vara med någon som söp sig full samma kväll ... han är säkert en jättefin och bra person, men ändå. Jag tror han är lite intresserad av dig ändå, eftersom att han rågade! ♥ Nä, liksom kände samma sak, och ja jag vet inte han skulle väl hänga med sina kompisar och jag kände att det inte riktigt var min grej, så skulle bli ett jobbigt dilemma om han skulle frågat om jag ville med. Ja, man kan ju alltid hoppas ♥ Ja, då kanske han trott att du inte gillat honom. men det kommer säkert fler chanser, ni kanske kan plugga tillsammans nån dag? Nja alltså han är inte riktigt den typen
http://Kaosregn.blogg.se
30 apr, 2013 21:43 |
|
Dramione99
Elev |
Kedjebrev - Alltså, är han en sån där lite "dålig" kille eller? Missförstå mig inte nu, haha. De är jättefina när man lär känna deras mjuka sidor. Ja, på klassresor kan ju allt hända, xD. Och om det skulle gå fel så slipper ni ju ses sedan i höst va? Niorna på min skola ska också till Barcelona ...
30 apr, 2013 22:09 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Dramione99: Kedjebrev - Alltså, är han en sån där lite "dålig" kille eller? Missförstå mig inte nu, haha. De är jättefina när man lär känna deras mjuka sidor. Ja, på klassresor kan ju allt hända, xD. Och om det skulle gå fel så slipper ni ju ses sedan i höst va? Niorna på min skola ska också till Barcelona ... Hm, nej alltså han är ingen "badboy" direkt. Han är grym, har bra åsikter, har medelbetyg osv. men däremot är han ingen pluggfantast tror jag (på skolan skriver han ner allt på mobilen istället för i någon bok haha). Istället så gamear och tränar han mest på sin fritiden typ. Men jo precis haha
http://Kaosregn.blogg.se
30 apr, 2013 22:20 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Dramione99: Kedjebrev - Alltså, är han en sån där lite "dålig" kille eller? Missförstå mig inte nu, haha. De är jättefina när man lär känna deras mjuka sidor. Ja, på klassresor kan ju allt hända, xD. Och om det skulle gå fel så slipper ni ju ses sedan i höst va? Niorna på min skola ska också till Barcelona ... Hm, nej alltså han är ingen "badboy" direkt. Han är grym, har bra åsikter, har medelbetyg osv. men däremot är han ingen pluggfantast tror jag (på skolan skriver han ner allt på mobilen istället för i någon bok haha). Istället så gamear och tränar han mest på sin fritiden typ. Men jo precis haha Nja, fick bara de associationerna när du pratade om att supa sig full och inte vilja plugga ..., eller ja, att det inte var hans grej. När vi var på klassresa i höstas somnade jag inte förens halv fem på morgonen. Det kan säkert bli något kul där mellan er, för alla är så glada och taggade när man är ute på sånt! 30 apr, 2013 22:23 |
|
Borttagen
|
En kille frågade chans åå mig ♥_♥
30 apr, 2013 22:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: En kille frågade chans åå mig ♥_♥ ♥ Önskar att någon trevlig kunde göra detsamma mot mig... Inte den som tydligen gillar mig haha
30 apr, 2013 23:37 |
|
Borttagen
|
Vad ska jag svara
1 maj, 2013 09:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
1 maj, 2013 10:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Vad ska jag svara Det beror på om du gillar honom eller inte ^w^ Fan vad irriterande 1 maj, 2013 10:02 |
|
Kedjebrev
Elev |
är så rädd att han är intresserad av min kompis och jag vet inte om jag klarar det. Bättre isf. att han gillar någon annan på skolan, men ingen av mina kompisar...
Kommer må mycket pissdåligare än jag redan gör om det skulle bli något mellan de och sen så kommer alla (även mina kompisar som vet att jag varit kär i honom sen sjuan) vara jätteglada och inte alls bry sig om mig, för nä det spelar ju ingen roll hur Johanna mår, nej nej.
http://Kaosregn.blogg.se
2 maj, 2013 15:49 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen