Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami log och efer en stund så stannade han och tog av tränset på Storm och satte på griman och satte fast honom i ett träd.
18 okt, 2015 21:48
|
|
Borttagen
|
Lola hoppar lugnt av och hade inte bett på sin häst så han hade bara tränset byggnad utan ebtt, hon badn tyst honom och log lite
18 okt, 2015 21:49
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Jag gillar bettlösa bett faktiskt, Storm går bäst på det dessutom.
Ludde verkar också gå bra på sådant.
18 okt, 2015 22:10
|
|
Borttagen
|
Lola log emot honom
-han har gått på det sen han kom till oss han gick p åbettlöst när jag fick dig ifrån din torerings tids
a hno
18 okt, 2015 22:12
|
|
Borttagen
|
Yami svalde lite och sa'-
- Okej
18 okt, 2015 22:17
|
|
Borttagen
|
Lola log lite emot Yami
-så vet inte om han haft bett innan men tror det tanken på ärren i mungipan
sa hon tyst och visade honom dem lugnt
18 okt, 2015 22:18
|
|
Borttagen
|
Yami såg på dem och sa.
- Ja han har tydligt haft det och haft ett alldeles för litet bett också dessutom
18 okt, 2015 22:19
|
|
Borttagen
|
Lola nickar
-pappa misstänker han har gått som draggbhäst hos en som hade med mjöl och kol att göra, dme har ofta dessa hästarna för det e en lätt och tung häst. så bara glad han har kommit till mig
sa hon
18 okt, 2015 22:21
|
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa
- Oavvsett om en häst har varit dragähs eller ridhäst så måste man ha ett tillräckligt stort bett.
18 okt, 2015 22:22
|
|
Borttagen
|
Lola nickar
-vet men där han stod var med fattigdel, säkert så de inte haft pengars
a an
18 okt, 2015 22:24
|
Du får inte svara på den här tråden.