Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte att köra. Det hade börjat skymma.Plötsligt fick jag syn på en skylt. "Hotell 300 M" Stod det. Jag fluktade mot baksätet. Heaven och Måns sov.Jag körde in mot hotellet.
21 aug, 2013 19:54 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 19:58 |
|
Borttagen
|
(Jag kan rolla i reklamerna
Jag checkade in på hotellet. Vi fick en ganska litet rum,fast det var bättre än ingenting.Jag bäddade Ner Heaven i sängen,Sedan vaggade Jag måns till Söms och La honom i hans vagn. 21 aug, 2013 20:12 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Det plingade på dörren.
"lilja?" frågade han och gick till dörren. där stod emma. "Du är inte lilja" sa han argt och satte sig på golvet. han började dunka huvudet igen.
21 aug, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Jag ringde ambulans och frågade sedan Kelly vad som hade hänt
21 aug, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
" Det hugger i mig!" Skrek jag
21 aug, 2013 20:23 |
|
Borttagen
|
Vem?" Skrek jag
21 aug, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
" Ingen! Det bara känns så!" Fräste jag
21 aug, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
När båda barn hade somnat så satte jag mig vid fönstret.
Det hade börjat regna utomhus. Regnet piskade mot fönsterrutan. Jag tänkte på Luke. Hur hade han kunnat vara otrogren. Han kanske faktisk har börjat älska Kelly igen. Tårarna pressade på. 21 aug, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
Ambulansen kom och jag följde med i den
21 aug, 2013 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen