Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Sarah!"
jag är jättecoolig älska mig plz 3 nov, 2013 13:27 |
|
Borttagen
|
jag går mot Hogwarts "hejdå! Ses imorgon!" Ropar jag
3 nov, 2013 16:20 |
|
ginny 23
Elev |
3 nov, 2013 17:51 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vänder mig mot Elise. ''Jag trodde att du var död'' säger jag, rakt på sak. Hon skakar på huvudet. ''Nej, jag är okej. En vän tog hand om mig. Okej, det var en basilisk, men ändå.'' Jag ler. ''Basilisker verkar dras till oss. Precis som faror och dödsätare.'' Hon flinade. ''Glöm inte snygga killar''
jag är jättecoolig älska mig plz 3 nov, 2013 19:33 |
|
ginny 23
Elev |
3 nov, 2013 19:40 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler tillbaka- ''Just det, men vad gör du här? Ska du börja på Hogwarts igen?'' Hon nickar. ''Men tyvärr så är Draco Malfoy upptagen'' flinar jag. Hon svär till. ''Fan, den jävel som har tagit honom ska jag...'' hon ser på mitt roade ansiktsuttryck. ''Jaha!'' utbrast hon.
jag är jättecoolig älska mig plz 3 nov, 2013 19:47 |
|
ginny 23
Elev |
3 nov, 2013 19:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar. "Men hur överlevde du?" Frågar jag. "Basiliskens blick hade motsatt effekt för mig"ler hon
jag är jättecoolig älska mig plz 4 nov, 2013 08:09 |
|
Borttagen
|
Jag tittar på hur See och Elise pratar från långt avstånd "Royan! Du ska till rektorn!" Sa McGonagall till mig "Okej" Och går med henne in i Hogwarts
4 nov, 2013 14:22 |
|
Queen Boo
Elev |
''Ska vi gå in?'' frågar jag. Hon nickar. ''Ja. Jag måste ju sorteras'' säger hon sarkastiskt
jag är jättecoolig älska mig plz 4 nov, 2013 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen