Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fantasia
Elev |
17 dec, 2011 13:03 |
|
Rawenclaw98
Elev |
17 dec, 2011 13:22 |
|
Borttagen
|
... Vart i hela friden ligger Jönköping? :$
Pum shippar drapple?♥ 17 dec, 2011 13:29 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Öh förstår inte vad din fråga handlar om men svarar fel då det antagligen passar bäst
PUM har ätit hamburgare idag?
17 dec, 2011 17:41 |
|
Fantasia
Elev |
17 dec, 2011 17:49 |
|
Borttagen
|
nej det är ingen snö! jag vill ha snö...
PUM gillar Twilight? 17 dec, 2011 19:46 |
|
Rawenclaw98
Elev |
17 dec, 2011 19:54 |
|
Borttagen
|
nej
Jag tror att PUM gillar färgen blå?? 17 dec, 2011 19:55 |
|
Sirius_Musta
Elev |
17 dec, 2011 20:04 |
|
MizzNina
Elev |
Ingen levande, men en massa prydnadsfigurer och mjukisdjur som ser ut som sköldpador. ,)
PUM har inte gått och lagt sig än? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 dec, 2011 06:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen