@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Min funkar Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dashie97: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Frivolt: Kattbjörn eller hur : / Eller hur?! Liksom bara en liten simpel uppdatering i staff så lär ju nånting lösa sig Precis!! Och nån kan ju försöka uppdatera pollen också när denne ändå är igång -.- Och fixa kom ihåg mig-knappen... Vilken knapp? Hon menar den här kom ihåg mig-rutan som står när man loggar in. Den har inte riktigt funkat på ett bra tag För mig funkar den ibland, men om jag går ifrån datorn ett tag och kommer tillbaka efter en stund så måste jag logga in igen. Brukar bero på lite hur lång tid det tar Min funkar aldrig, om jag inte är inne på sidan på en stund så är jag utloggad sen Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 5 sep, 2017 22:47 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Prince of caves hahahah den va bra haha xD Jag kom på nu när du skrev du behövde hitta en serie att jag hade tänkt kolla den nu när GoT är slut, hade egentligen tänkt kollat på den innan säsong 7 kom men glömde.. Men man måste ju kolla på minst 2 serier samtidigt (
6 sep, 2017 00:15 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag känner, för en gångs skull, att jag faktiskt vill göra någonting på Halloween...? De senaste två åren har jag bara fixat pumpor och gett barnen godis. Men i år kanske jag till och med klär ut mig? Och dekorerar vår trädgård lite?
What is happening to me??
6 sep, 2017 09:52 |
|
Scorperion
Elev |
6 sep, 2017 14:15 |
|
Solkatten
Elev |
När man känner sig lite kall och sedan bestämmer sig för att det hade varit gott med glass.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2017 15:08 |
|
themarauder
Lärare |
6 sep, 2017 15:17 |
|
Lazarus
Prefekt |
Det här är definitivt inte en bra dag... Men, jag är iaf ledig resten av veckan so that's something I guess?
6 sep, 2017 16:12 |
|
Scorperion
Elev |
Alltså det här med rastlöshet och koncentrationsbrist men att man samtidigt vill sätta sig och läsa...
6 sep, 2017 16:20 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
6 sep, 2017 16:38 |
|
Frivolt
Elev |
6 sep, 2017 16:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen