@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Baba
Elev |
Skrivet av Beben: Någon som vet hur Spotify räknar sina streams ??? Pga på YT måste en tydligen ha minst halva ljudvolymen (alltså till fullt) på och min kompis tror att det är så på Spotify också MEN DET ÄR HÖGT OCH JAG SITTER MED MINA HÖRLURAR UTANFÖR ÖRONEN OCH I DONT WANT TO så spelar ljudvolymen ingen och någon vet det hade det varit jättesnällt att säga det hihi ^^ Jag har ingen aning, men på datorn kör jag fullt på programmet och sen anpassar jag högtalarnas ljud efter det. Tycker det blir bäst så. Men på telefonen kör jag alltid mindre än halva, så då bidrar jag aldrig med några visningar i sådan fall 5 sep, 2017 18:07 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Baba: Skrivet av Beben: Använder alltid hörlurar, så bidrar aldrig till streams heller xD Men idag gör jag.... lite iallafall xD Någon som vet hur Spotify räknar sina streams ??? Pga på YT måste en tydligen ha minst halva ljudvolymen (alltså till fullt) på och min kompis tror att det är så på Spotify också MEN DET ÄR HÖGT OCH JAG SITTER MED MINA HÖRLURAR UTANFÖR ÖRONEN OCH I DONT WANT TO så spelar ljudvolymen ingen och någon vet det hade det varit jättesnällt att säga det hihi ^^ Jag har ingen aning, men på datorn kör jag fullt på programmet och sen anpassar jag högtalarnas ljud efter det. Tycker det blir bäst så. Men på telefonen kör jag alltid mindre än halva, så då bidrar jag aldrig med några visningar i sådan fall 5 sep, 2017 18:18 |
|
Baba
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Baba: Skrivet av Beben: Använder alltid hörlurar, så bidrar aldrig till streams heller xD Men idag gör jag.... lite iallafall xD Någon som vet hur Spotify räknar sina streams ??? Pga på YT måste en tydligen ha minst halva ljudvolymen (alltså till fullt) på och min kompis tror att det är så på Spotify också MEN DET ÄR HÖGT OCH JAG SITTER MED MINA HÖRLURAR UTANFÖR ÖRONEN OCH I DONT WANT TO så spelar ljudvolymen ingen och någon vet det hade det varit jättesnällt att säga det hihi ^^ Jag har ingen aning, men på datorn kör jag fullt på programmet och sen anpassar jag högtalarnas ljud efter det. Tycker det blir bäst så. Men på telefonen kör jag alltid mindre än halva, så då bidrar jag aldrig med några visningar i sådan fall Jag bidrar i alla fall med att kolla på reklamen, alltid något! Är det något särskilt du vill bidra med lyssningar till? 5 sep, 2017 18:22 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Baba: Haha, inte på spotify iaf, men på yt ser jag också på reklam xDSkrivet av Beben: Skrivet av Baba: Skrivet av Beben: Använder alltid hörlurar, så bidrar aldrig till streams heller xD Men idag gör jag.... lite iallafall xD Någon som vet hur Spotify räknar sina streams ??? Pga på YT måste en tydligen ha minst halva ljudvolymen (alltså till fullt) på och min kompis tror att det är så på Spotify också MEN DET ÄR HÖGT OCH JAG SITTER MED MINA HÖRLURAR UTANFÖR ÖRONEN OCH I DONT WANT TO så spelar ljudvolymen ingen och någon vet det hade det varit jättesnällt att säga det hihi ^^ Jag har ingen aning, men på datorn kör jag fullt på programmet och sen anpassar jag högtalarnas ljud efter det. Tycker det blir bäst så. Men på telefonen kör jag alltid mindre än halva, så då bidrar jag aldrig med några visningar i sådan fall Jag bidrar i alla fall med att kolla på reklamen, alltid något! Är det något särskilt du vill bidra med lyssningar till? Just nu streamar jag Fifth Harmony (av Fifth Harmony). Först och främst förtjänar dem MASSA streams, dessutom har jag för mig att det var vissa pris eller något de inte fick för att deras streams var för låga så kände att jag kan hjälpa till. xD Sen har jag också läst att folk tror att deras label kommer drop them (eller något liknande) om de inte får bra streams (då de inte ger pengar tror jag) och I don't want that to happen så jag lyssnar mycket nu så att det går upp xD (Förlåt för svengelska och flummig, och mycket, text haha, får all min "fakta" från engelska "källor" [typ tumblr och twitter så lovar inget haha] så översatte allt just nu xD) 5 sep, 2017 18:46 |
|
The Noble Lion
Elev |
Var på Nialls konsert i söndags och nu vill jag bara att albumet ska släppas! Är trött på att lyssna på dålig kvalité på youtube
Måste bara säga att Too Much To Ask är så himla bra dock, så måste lyssna med dålig kvalité
5 sep, 2017 19:30 |
|
Frivolt
Elev |
Jag är så jäkla trött...not even kidding!
-.- 5 sep, 2017 19:32 |
|
Scorperion
Elev |
5 sep, 2017 20:14 |
|
Solkatten
Elev |
Så kul att det har blivit dags för slutauditions i Idol. :3 ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2017 20:16 |
|
Scorperion
Elev |
Det är nu när sommaren är slut och september har glidit in börjar jag redan se framemot halloween. Frågan är bara vad man ska hitta på i år...
5 sep, 2017 20:58 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Scorperion: Okej, det finns massor av skäl till att denna teori inte stämmer men... smart tänkt ändå Mycket kan stämma, visst. Men alla syskonen (utom Susan) dog och fördes till Narnia/Aslans rike någon gång på 40 talet. Då var grundarna döda och begravda för länge sedan. Lucy kallas "Den modiga" och att hon uppträder Huffligt och med öppna sinnen beror främst på att hon är ett barn. Senare under sin regeringstid är hon mer av en Gryffindor. Visst Edmund förrådde syskonen, men det gjorde även senare Susan, hon förrådde hela Narnia. Så de är ganska lika där. Men Susan förrådde väl Narnia pga. att hennes logiska jag sa att Narnia inte kunde finnas. Deras kröningskläder har dessutom inte de där färgerna "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 sep, 2017 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen