@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Jag har hittat en ny distraktion och tragiskt nog har jag snart sett klart den. En av de få serier jag fastnat för direkt.
Och återigen en serie som mamma fick övertyga mig att kolla på. Borde lyssna på henne oftare, I guess? ![]() Någon som kollar på Lucifer?
5 sep, 2017 11:55 |
|
Kallamina
Elev |
5 sep, 2017 12:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: Har inte läst hela tidigare dialog, eller nästkommande sidor... men är mobilen köpt i asien? I Japan kan man inte stänga av fotoljudet just för att pervon inte skall kunna fota tyst under tjejers kjolar t.ex. Jag har för mig att köpte den på NetOnNet eller något jag minns inte så nej... men liksom det har inte varit såhär förut. Bara helt plötsligt en gång mitt på dagen så ändrades det... det är jättekonstigt. Men det är ju inte bara fotoljudet utan det låter också när någon ringer eller när man får ett sms även om allt ljud är avstängt. Segt. Gjort norsk reset med inställningarna på ljudlöst, alt. med inställningarna "ljud på"? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 sep, 2017 12:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
kollar om american horror story och äter thaimat. var dock inte speciellt gott av någon anledning? är rätt skönt att det är torsdag snart för då åker min italienare hem (haha vad hemsk jag är???)
5 sep, 2017 13:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: Har inte läst hela tidigare dialog, eller nästkommande sidor... men är mobilen köpt i asien? I Japan kan man inte stänga av fotoljudet just för att pervon inte skall kunna fota tyst under tjejers kjolar t.ex. Jag har för mig att köpte den på NetOnNet eller något jag minns inte så nej... men liksom det har inte varit såhär förut. Bara helt plötsligt en gång mitt på dagen så ändrades det... det är jättekonstigt. Men det är ju inte bara fotoljudet utan det låter också när någon ringer eller när man får ett sms även om allt ljud är avstängt. Segt. Gjort norsk reset med inställningarna på ljudlöst, alt. med inställningarna "ljud på"? Öh hur gör man det? Är det saker på mobilen som kommer att försvinna när man gör det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2017 13:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Min funkarSkrivet av Borttagen: Skrivet av Dashie97: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Frivolt: Kattbjörn eller hur : / Eller hur?! Liksom bara en liten simpel uppdatering i staff så lär ju nånting lösa sig Precis!! Och nån kan ju försöka uppdatera pollen också när denne ändå är igång -.- Och fixa kom ihåg mig-knappen... Vilken knapp? Hon menar den här kom ihåg mig-rutan som står när man loggar in. Den har inte riktigt funkat på ett bra tag 5 sep, 2017 14:14 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Min funkar Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dashie97: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Frivolt: Kattbjörn eller hur : / Eller hur?! Liksom bara en liten simpel uppdatering i staff så lär ju nånting lösa sig Precis!! Och nån kan ju försöka uppdatera pollen också när denne ändå är igång -.- Och fixa kom ihåg mig-knappen... Vilken knapp? Hon menar den här kom ihåg mig-rutan som står när man loggar in. Den har inte riktigt funkat på ett bra tag För mig funkar den ibland, men om jag går ifrån datorn ett tag och kommer tillbaka efter en stund så måste jag logga in igen. Brukar bero på lite hur lång tid det tar
5 sep, 2017 14:16 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
5 sep, 2017 16:20 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av TheFifthMarauder: Man vet att man är finsk när det ramlar ner en karjalanpiirakka på en när man öppnar kylskåpet... Paketen kan ju inte hållas fast? De är skit förpakningar. De händer alltid och så går den sönder? ![]()
5 sep, 2017 16:31 |
|
Beben
Elev |
Någon som vet hur Spotify räknar sina streams ??? Pga på YT måste en tydligen ha minst halva ljudvolymen (alltså till fullt) på och min kompis tror att det är så på Spotify också MEN DET ÄR HÖGT OCH JAG SITTER MED MINA HÖRLURAR UTANFÖR ÖRONEN OCH I DONT WANT TO så spelar ljudvolymen ingen och någon vet det hade det varit jättesnällt att säga det hihi ^^
5 sep, 2017 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen