Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24278 24279 24280 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Frivolt:
Kattbjörn eller hur Det har det men INGENTING har gjorts.... Jag förstår om Erfa inte har all tid i världen men snälla han kan väl ändå göra NÅNTING - lixom göra att fler medlemmar blir prefekt eller lärare, för han behöver hjälp med sidan!


: /

Eller hur?! Liksom bara en liten simpel uppdatering i staff så lär ju nånting lösa sig


Precis!!

Och nån kan ju försöka uppdatera pollen också när denne ändå är igång -.-

4 sep, 2017 22:06

Dashie97
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Frivolt:
Kattbjörn eller hur Det har det men INGENTING har gjorts.... Jag förstår om Erfa inte har all tid i världen men snälla han kan väl ändå göra NÅNTING - lixom göra att fler medlemmar blir prefekt eller lärare, för han behöver hjälp med sidan!


: /

Eller hur?! Liksom bara en liten simpel uppdatering i staff så lär ju nånting lösa sig


Precis!!

Och nån kan ju försöka uppdatera pollen också när denne ändå är igång -.-

Och fixa kom ihåg mig-knappen...

Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte

4 sep, 2017 22:43

Velma Dinkley
Elev

Avatar


Förlåt om jag säger det här men tycker att er som gnäller lite över kom ihåg knappen har för långt användarnamn och lösenord om ni inte orkar skriva in det när man loggar in på någon sida.

Ha superkort användarnamn och lösenord på en sida om kom ihåg mig funktionen är ur funktion.

I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17

4 sep, 2017 22:51

Dashie97
Elev

Avatar


Skrivet av Velma Dinkley:
Förlåt om jag säger det här men tycker att er som gnäller lite över kom ihåg knappen har för långt användarnamn och lösenord om ni inte orkar skriva in det när man loggar in på någon sida.

Ha superkort användarnamn och lösenord på en sida om kom ihåg mig funktionen är ur funktion.

Det spelar ingen roll, jag är bara väldigt lat. Att behöva skriva in nåt alls istället för att bara gå till en sida är för mycket för mig

Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte

4 sep, 2017 23:00

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Signe tha toast:
Skrivet av Solkatten:
Fjalar: Jag har kollat alla inställningar men jag hittar ingenting. Alla ljud är avstängda men det låter fortfarande när man fotograferar eller tar en screenshot. Har även testat med att starta om mobilen. Fattar inte varför det har blivit såhär helt plötsligt??
Har du iphone?

Ja, en iPhone 6.


Har inte läst hela tidigare dialog, eller nästkommande sidor... men är mobilen köpt i asien? I Japan kan man inte stänga av fotoljudet just för att pervon inte skall kunna fota tyst under tjejers kjolar t.ex.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

4 sep, 2017 23:01

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Signe tha toast:
Skrivet av Solkatten:
Fjalar: Jag har kollat alla inställningar men jag hittar ingenting. Alla ljud är avstängda men det låter fortfarande när man fotograferar eller tar en screenshot. Har även testat med att starta om mobilen. Fattar inte varför det har blivit såhär helt plötsligt??
Har du iphone?

Ja, en iPhone 6.


Har inte läst hela tidigare dialog, eller nästkommande sidor... men är mobilen köpt i asien? I Japan kan man inte stänga av fotoljudet just för att pervon inte skall kunna fota tyst under tjejers kjolar t.ex.

Jag har för mig att köpte den på NetOnNet eller något jag minns inte så nej... men liksom det har inte varit såhär förut. Bara helt plötsligt en gång mitt på dagen så ändrades det... det är jättekonstigt. Jag hade inte ändrat något på mobilen heller.

Men det är ju inte bara fotoljudet utan det låter också när någon ringer eller när man får ett sms även om allt ljud är avstängt.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 sep, 2017 02:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dashie97:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Frivolt:
Kattbjörn eller hur Det har det men INGENTING har gjorts.... Jag förstår om Erfa inte har all tid i världen men snälla han kan väl ändå göra NÅNTING - lixom göra att fler medlemmar blir prefekt eller lärare, för han behöver hjälp med sidan!


: /

Eller hur?! Liksom bara en liten simpel uppdatering i staff så lär ju nånting lösa sig


Precis!!

Och nån kan ju försöka uppdatera pollen också när denne ändå är igång -.-

Och fixa kom ihåg mig-knappen...

Vilken knapp?

5 sep, 2017 07:33

Emmi
Prefekt

Avatar


Once Upon a Time got me like.. Boom

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

5 sep, 2017 09:34

Illumineph
Elev

Avatar


Då var det nästan dags att ta tag i seminariearbete med bestie. Lika bra att få det överstökat så fort som möjligt då jag har en massa annat att plugga. Jag har verkligen inte saknat universitetet. XD

5 sep, 2017 09:43

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dashie97:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Frivolt:
Kattbjörn eller hur Det har det men INGENTING har gjorts.... Jag förstår om Erfa inte har all tid i världen men snälla han kan väl ändå göra NÅNTING - lixom göra att fler medlemmar blir prefekt eller lärare, för han behöver hjälp med sidan!


: /

Eller hur?! Liksom bara en liten simpel uppdatering i staff så lär ju nånting lösa sig


Precis!!

Och nån kan ju försöka uppdatera pollen också när denne ändå är igång -.-

Och fixa kom ihåg mig-knappen...

Vilken knapp?

Hon menar den här kom ihåg mig-rutan som står när man loggar in. Den har inte riktigt funkat på ett bra tag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

5 sep, 2017 10:28

1 2 3 ... 24278 24279 24280 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.