Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24277 24278 24279 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Kattbjörn:
Vi har hittat ett hus.
Ska ni flytta? [/quote

Är typ skraj men det börjar bli aktuellt med att köpa en bostad, antingen en lägenhet eller villa. Och nu ligger det ute en villa bara några mil från stan som ser väldigt bra ut, och som vi får låna till. Vet dock inte om jag är redo för detta än x)

4 sep, 2017 21:06

Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Känns som att troll håller på o ta över den här sajten totalt.


Well - när ingen jävel i staff (NU räknar jag inte med den eldsjäl som gör allt typ) ens verkar bry sig så lär det nog fortsätta e jag rädd Och jag undrar NÄR de ska bry sig, OM de nu kommer bry sig nån dag.....

Snart händer det väl samma sak med mugglis som det gjorde med fefo - det dör ut sakta men säkert och tillslut är det helt borta!



Erfa har inte varit inne sen den 19e augusti..


I know Och Li har inte varit inne på 32 veckor ..... Bra staff vi har right ((( :

Ja och man ser typ 1 prefekt varje blå måne också. De borde uppdatera prefekterna efter vilka som är aktiva på hemsidan... Aktivitet please stafffff!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

4 sep, 2017 21:12

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Salem:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Känns som att troll håller på o ta över den här sajten totalt.


Well - när ingen jävel i staff (NU räknar jag inte med den eldsjäl som gör allt typ) ens verkar bry sig så lär det nog fortsätta e jag rädd Och jag undrar NÄR de ska bry sig, OM de nu kommer bry sig nån dag.....

Snart händer det väl samma sak med mugglis som det gjorde med fefo - det dör ut sakta men säkert och tillslut är det helt borta!



Erfa har inte varit inne sen den 19e augusti..


I know Och Li har inte varit inne på 32 veckor ..... Bra staff vi har right ((( :

Ja och man ser typ 1 prefekt varje blå måne också. De borde uppdatera prefekterna efter vilka som är aktiva på hemsidan... Aktivitet please stafffff!!


Eller hur!!!

Iofs äre en prefekt som gör ALLT!
Men resten - lixom wtf? O_o slrlsy det behövs en uppdatering!

4 sep, 2017 21:35

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Känns som att troll håller på o ta över den här sajten totalt.


Well - när ingen jävel i staff (NU räknar jag inte med den eldsjäl som gör allt typ) ens verkar bry sig så lär det nog fortsätta e jag rädd Och jag undrar NÄR de ska bry sig, OM de nu kommer bry sig nån dag.....

Snart händer det väl samma sak med mugglis som det gjorde med fefo - det dör ut sakta men säkert och tillslut är det helt borta!



Erfa har inte varit inne sen den 19e augusti..


I know Och Li har inte varit inne på 32 veckor ..... Bra staff vi har right ((( :

Ja och man ser typ 1 prefekt varje blå måne också. De borde uppdatera prefekterna efter vilka som är aktiva på hemsidan... Aktivitet please stafffff!!


Eller hur!!!

Iofs äre en prefekt som gör ALLT!
Men resten - lixom wtf? O_o slrlsy det behövs en uppdatering!


Det har ju efterfrågats förbättring i flera månader nu men inte hänt ett dugg. Vad ska man tro om det?

4 sep, 2017 21:37

Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Känns som att troll håller på o ta över den här sajten totalt.


Well - när ingen jävel i staff (NU räknar jag inte med den eldsjäl som gör allt typ) ens verkar bry sig så lär det nog fortsätta e jag rädd Och jag undrar NÄR de ska bry sig, OM de nu kommer bry sig nån dag.....

Snart händer det väl samma sak med mugglis som det gjorde med fefo - det dör ut sakta men säkert och tillslut är det helt borta!



Erfa har inte varit inne sen den 19e augusti..


I know Och Li har inte varit inne på 32 veckor ..... Bra staff vi har right ((( :

Ja och man ser typ 1 prefekt varje blå måne också. De borde uppdatera prefekterna efter vilka som är aktiva på hemsidan... Aktivitet please stafffff!!


Eller hur!!!

Iofs äre en prefekt som gör ALLT!
Men resten - lixom wtf? O_o slrlsy det behövs en uppdatering!


Det har ju efterfrågats förbättring i flera månader nu men inte hänt ett dugg. Vad ska man tro om det?

Hålla tummarna att det kommer en stor uppdatering snart både gällande sidan och även information från staff.. Iaf lite tecken på att de lever =]

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

4 sep, 2017 21:42

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Salem:
Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Känns som att troll håller på o ta över den här sajten totalt.


Well - när ingen jävel i staff (NU räknar jag inte med den eldsjäl som gör allt typ) ens verkar bry sig så lär det nog fortsätta e jag rädd Och jag undrar NÄR de ska bry sig, OM de nu kommer bry sig nån dag.....

Snart händer det väl samma sak med mugglis som det gjorde med fefo - det dör ut sakta men säkert och tillslut är det helt borta!



Erfa har inte varit inne sen den 19e augusti..


I know Och Li har inte varit inne på 32 veckor ..... Bra staff vi har right ((( :

Ja och man ser typ 1 prefekt varje blå måne också. De borde uppdatera prefekterna efter vilka som är aktiva på hemsidan... Aktivitet please stafffff!!


Eller hur!!!

Iofs äre en prefekt som gör ALLT!
Men resten - lixom wtf? O_o slrlsy det behövs en uppdatering!


Det har ju efterfrågats förbättring i flera månader nu men inte hänt ett dugg. Vad ska man tro om det?

Hålla tummarna att det kommer en stor uppdatering snart både gällande sidan och även information från staff.. Iaf lite tecken på att de lever =]


Skönt att någon är positiv iaf!

4 sep, 2017 21:43

Scorperion
Elev

Avatar


Tror jag just höll på att glömma bort att jag fyller år den här månaden

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

4 sep, 2017 21:44

Frivolt
Elev

Avatar


Kattbjörn eller hur Det har det men INGENTING har gjorts.... Jag förstår om Erfa inte har all tid i världen men snälla han kan väl ändå göra NÅNTING - lixom göra att fler medlemmar blir prefekt eller lärare, för han behöver hjälp med sidan!


: /

4 sep, 2017 21:49

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Kattbjörn eller hur Det har det men INGENTING har gjorts.... Jag förstår om Erfa inte har all tid i världen men snälla han kan väl ändå göra NÅNTING - lixom göra att fler medlemmar blir prefekt eller lärare, för han behöver hjälp med sidan!


: /

Eller hur?! Liksom bara en liten simpel uppdatering i staff så lär ju nånting lösa sig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

4 sep, 2017 21:52

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Kattbjörn:
Vi har hittat ett hus.
Ska ni flytta?


Är typ skraj men det börjar bli aktuellt med att köpa en bostad, antingen en lägenhet eller villa. Och nu ligger det ute en villa bara några mil från stan som ser väldigt bra ut, och som vi får låna till. Vet dock inte om jag är redo för detta än x)


åh, samma här.. Sambon pratar om hus o om jag vill ha barn o jag sitter o bah leskiiit

4 sep, 2017 21:56

1 2 3 ... 24277 24278 24279 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.