Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24276 24277 24278 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Känns som att troll håller på o ta över den här sajten totalt.


Well - när ingen jävel i staff (NU räknar jag inte med den eldsjäl som gör allt typ) ens verkar bry sig så lär det nog fortsätta e jag rädd Och jag undrar NÄR de ska bry sig, OM de nu kommer bry sig nån dag.....

Snart händer det väl samma sak med mugglis som det gjorde med fefo - det dör ut sakta men säkert och tillslut är det helt borta!



Erfa har inte varit inne sen den 19e augusti..

4 sep, 2017 20:13

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Obliviate_:
Känns som att troll håller på o ta över den här sajten totalt.


Well - när ingen jävel i staff (NU räknar jag inte med den eldsjäl som gör allt typ) ens verkar bry sig så lär det nog fortsätta e jag rädd Och jag undrar NÄR de ska bry sig, OM de nu kommer bry sig nån dag.....

Snart händer det väl samma sak med mugglis som det gjorde med fefo - det dör ut sakta men säkert och tillslut är det helt borta!



Erfa har inte varit inne sen den 19e augusti..


I know Och Li har inte varit inne på 32 veckor ..... Bra staff vi har right ((( :

4 sep, 2017 20:14

Vildvittra
Elev

Avatar


Det märks att en är hemma när en kan provosera med sin blotta närvaro och handlingar.

Vi har en helt vanlig surgubbe där jag bor, går och muttrar och sådant.

Skulle gå och handla och panta och han var i affären. Det hela började väl med att jag
* Skänkte ALLA mina pantpengar till Rädda barnen.
* Att jag enbart handlade vegetariska produkter och mycket av det var ekologiskt.
(Äter kött men typ så lite som möjligt.)
* Sedan att jag till på köpet inte köpte en plastpåse utan hade en tygkasse.
* Att jag gick istället för att köra bil.
* Kan även tilläggas att jag hade regnbågsfärgade strumpbyxor (för att det var kallt ute) under mina söndriga jeans och min Harry Potter väska. xD

Han muttrar mer och mer och när han går ut ger han mig en sur blick.

(Kan även tilläggas att jag stötte ihop med honom när jag kommit hem från Pride och bar på massa regnbågsflaggor.
Så han har nog ganska en klar bild vad jag är "för en" hahaha xD

Vill så se hans reaktion när jag har färgat håret blått (Har iaf köpt färg nu)

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

4 sep, 2017 20:21

Baba
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Det märks att en är hemma när en kan provosera med sin blotta närvaro och handlingar.

Vi har en helt vanlig surgubbe där jag bor, går och muttrar och sådant.

Skulle gå och handla och panta och han var i affären. Det hela började väl med att jag
* Skänkte ALLA mina pantpengar till Rädda barnen.
* Att jag enbart handlade vegetariska produkter och mycket av det var ekologiskt.
(Äter kött men typ så lite som möjligt.)
* Sedan att jag till på köpet inte köpte en plastpåse utan hade en tygkasse.
* Att jag gick istället för att köra bil.
* Kan även tilläggas att jag hade regnbågsfärgade strumpbyxor (för att det var kallt ute) under mina söndriga jeans och min Harry Potter väska. xD

Han muttrar mer och mer och när han går ut ger han mig en sur blick.

(Kan även tilläggas att jag stötte ihop med honom när jag kommit hem från Pride och bar på massa regnbågsflaggor.
Så han har nog ganska en klar bild vad jag är "för en" hahaha xD

Vill så se hans reaktion när jag har färgat håret blått (Har iaf köpt färg nu)


Om folk blir provocerade av sådant så uppmanar jag till att fortsätta provocera!

Tyvärr är inte jag lika provocerande, jag cyklar och har inga regnbågsfärgade kläder..

4 sep, 2017 20:32

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Baba:
Skrivet av Vildvittra:
Det märks att en är hemma när en kan provosera med sin blotta närvaro och handlingar.

Vi har en helt vanlig surgubbe där jag bor, går och muttrar och sådant.

Skulle gå och handla och panta och han var i affären. Det hela började väl med att jag
* Skänkte ALLA mina pantpengar till Rädda barnen.
* Att jag enbart handlade vegetariska produkter och mycket av det var ekologiskt.
(Äter kött men typ så lite som möjligt.)
* Sedan att jag till på köpet inte köpte en plastpåse utan hade en tygkasse.
* Att jag gick istället för att köra bil.
* Kan även tilläggas att jag hade regnbågsfärgade strumpbyxor (för att det var kallt ute) under mina söndriga jeans och min Harry Potter väska. xD

Han muttrar mer och mer och när han går ut ger han mig en sur blick.

(Kan även tilläggas att jag stötte ihop med honom när jag kommit hem från Pride och bar på massa regnbågsflaggor.
Så han har nog ganska en klar bild vad jag är "för en" hahaha xD

Vill så se hans reaktion när jag har färgat håret blått (Har iaf köpt färg nu)


Om folk blir provocerade av sådant så uppmanar jag till att fortsätta provocera!

Tyvärr är inte jag lika provocerande, jag cyklar och har inga regnbågsfärgade kläder..


Haha xD
Jo, det gör jag. Det är kul, haha xD
Cyklar jag med, men han gillar säkert inte det heller
Plus att jag oftast bär svart som en vanlig Svensson (Med lite nördiga tröjor)

Men, men

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

4 sep, 2017 20:35

Baba
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Baba:
Skrivet av Vildvittra:
Det märks att en är hemma när en kan provosera med sin blotta närvaro och handlingar.

Vi har en helt vanlig surgubbe där jag bor, går och muttrar och sådant.

Skulle gå och handla och panta och han var i affären. Det hela började väl med att jag
* Skänkte ALLA mina pantpengar till Rädda barnen.
* Att jag enbart handlade vegetariska produkter och mycket av det var ekologiskt.
(Äter kött men typ så lite som möjligt.)
* Sedan att jag till på köpet inte köpte en plastpåse utan hade en tygkasse.
* Att jag gick istället för att köra bil.
* Kan även tilläggas att jag hade regnbågsfärgade strumpbyxor (för att det var kallt ute) under mina söndriga jeans och min Harry Potter väska. xD

Han muttrar mer och mer och när han går ut ger han mig en sur blick.

(Kan även tilläggas att jag stötte ihop med honom när jag kommit hem från Pride och bar på massa regnbågsflaggor.
Så han har nog ganska en klar bild vad jag är "för en" hahaha xD

Vill så se hans reaktion när jag har färgat håret blått (Har iaf köpt färg nu)


Om folk blir provocerade av sådant så uppmanar jag till att fortsätta provocera!

Tyvärr är inte jag lika provocerande, jag cyklar och har inga regnbågsfärgade kläder..


Haha xD
Jo, det gör jag. Det är kul, haha xD
Cyklar jag med, men han gillar säkert inte det heller
Plus att jag oftast bär svart som en vanlig Svensson (Med lite nördiga tröjor)

Men, men


För en vecka sedan när det var varmt skulle jag ta en ljus tröja, insåg att alla mina kläder var mörka eller svarta så du är inte ensam!

Nu börjar jag sakna mitt gamla provocerande jag. Blir bara tråkigare och mindre provocerande för varje år som går.. Tur att det finns människor som dig

4 sep, 2017 20:41

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Vi har hittat ett hus.

4 sep, 2017 20:58

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Vi har hittat ett hus.
Ska ni flytta?

4 sep, 2017 21:01

Scorperion
Elev

Avatar


Rensade mina skrivbordslådor och hittade gnuggistatueringar från förra årets Halloween, som föreställer upprivna sår. Gissa tre gånger vad man blev tvungen att göra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

4 sep, 2017 21:01

Fjalar
Elev

Avatar


Skriver en novell om två tanter som inte har träffats på tjugo år fastän de båda är gay af och sen när de väl träffas dör den ena och den andra förlorar tillfälligt minnet i chocken.

...När en får ett ämne av sin lärare och en inte kan skriva ur ungdomsperspektiv som vanligt...

4 sep, 2017 21:06

1 2 3 ... 24276 24277 24278 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.