Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Leonora
Elev |
29 apr, 2013 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av A.k: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YES: Ååå vad jag hatar att vara kär! Jag trodde att vara kär i sin kompis skulle vara bättre en att vara kär i någon man inte är så jätte mycket ned, men nej jag hade fel! Det är snarare värre, jag vet ju hur mycket jag vill att hon någon gång ska älska mig mer en som en vän men just nu verkar mitt liv bara vilja vara olyckligt! Så om att jag inte har nog med beskymer måste jag även vara olyckligt kär i min kompis också! Tack, det var ju precis bad jag ville (lägg märke till att jag är ironisk)! Jaaa det r drygt.. Kolla på min ask.fm ska ni se! Länk? http://ask.fm/Fairytale2013 30 apr, 2013 06:53 |
|
Kedjebrev
Elev |
han satt bredvid mig på matten idag och vi pratade lite och sen frågade han vad jag skulle göra ikväll (och eftersom jag typ inte har några alls att umgås med på fritiden så ska jag sitta hemma) så svarade jag vet inte. OCH, trodde ett tag att han tänkte fråga om jag ville hänga med honom dit han skulle men nää...
http://Kaosregn.blogg.se
30 apr, 2013 16:26 |
|
YES
Elev |
Idag ringde jag tjejen jag är kär i och berättade att jag är kär i henne. Självklart var hon inte kär i mig tillbaka!
Jag vill bara dö! Hatar mig själv just nu för att jag är kär i henne. Whatever
30 apr, 2013 16:31 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Han hoppades säkert att du skulle göra det. han satt bredvid mig på matten idag och vi pratade lite och sen frågade han vad jag skulle göra ikväll (och eftersom jag typ inte har några alls att umgås med på fritiden så ska jag sitta hemma) så svarade jag vet inte. OCH, trodde ett tag att han tänkte fråga om jag ville hänga med honom dit han skulle men nää... 30 apr, 2013 16:50 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Han hoppades säkert att du skulle göra det. han satt bredvid mig på matten idag och vi pratade lite och sen frågade han vad jag skulle göra ikväll (och eftersom jag typ inte har några alls att umgås med på fritiden så ska jag sitta hemma) så svarade jag vet inte. OCH, trodde ett tag att han tänkte fråga om jag ville hänga med honom dit han skulle men nää... Jaa, jag vet inte
http://Kaosregn.blogg.se
30 apr, 2013 17:33 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Han hoppades säkert att du skulle göra det. han satt bredvid mig på matten idag och vi pratade lite och sen frågade han vad jag skulle göra ikväll (och eftersom jag typ inte har några alls att umgås med på fritiden så ska jag sitta hemma) så svarade jag vet inte. OCH, trodde ett tag att han tänkte fråga om jag ville hänga med honom dit han skulle men nää... Jaa, jag vet inte Låter inte kul. Skulle inte vilja vara med någon som söp sig full samma kväll ... han är säkert en jättefin och bra person, men ändå. Jag tror han är lite intresserad av dig ändå, eftersom att han rågade! ♥ 30 apr, 2013 17:34 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Han hoppades säkert att du skulle göra det. han satt bredvid mig på matten idag och vi pratade lite och sen frågade han vad jag skulle göra ikväll (och eftersom jag typ inte har några alls att umgås med på fritiden så ska jag sitta hemma) så svarade jag vet inte. OCH, trodde ett tag att han tänkte fråga om jag ville hänga med honom dit han skulle men nää... Jaa, jag vet inte Låter inte kul. Skulle inte vilja vara med någon som söp sig full samma kväll ... han är säkert en jättefin och bra person, men ändå. Jag tror han är lite intresserad av dig ändå, eftersom att han rågade! ♥ Nä, liksom kände samma sak, och ja jag vet inte han skulle väl hänga med sina kompisar och jag kände att det inte riktigt var min grej, så skulle bli ett jobbigt dilemma om han skulle frågat om jag ville med. Ja, man kan ju alltid hoppas ♥
http://Kaosregn.blogg.se
30 apr, 2013 17:45 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Han hoppades säkert att du skulle göra det. han satt bredvid mig på matten idag och vi pratade lite och sen frågade han vad jag skulle göra ikväll (och eftersom jag typ inte har några alls att umgås med på fritiden så ska jag sitta hemma) så svarade jag vet inte. OCH, trodde ett tag att han tänkte fråga om jag ville hänga med honom dit han skulle men nää... Jaa, jag vet inte Låter inte kul. Skulle inte vilja vara med någon som söp sig full samma kväll ... han är säkert en jättefin och bra person, men ändå. Jag tror han är lite intresserad av dig ändå, eftersom att han rågade! ♥ Nä, liksom kände samma sak, och ja jag vet inte han skulle väl hänga med sina kompisar och jag kände att det inte riktigt var min grej, så skulle bli ett jobbigt dilemma om han skulle frågat om jag ville med. Ja, man kan ju alltid hoppas ♥ Ja, då kanske han trott att du inte gillat honom. men det kommer säkert fler chanser, ni kanske kan plugga tillsammans nån dag? 30 apr, 2013 17:54 |
|
LunaLovegood1
Elev |
snart är det kollo (jag menar, så långt är det inte till 30 juli?) och då kanske det finns någon fin person?♥
30 apr, 2013 21:38 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen