Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Det vill jag också hörru.
18 okt, 2015 21:34
|
|
Borttagen
|
Lola log emot Yami
-bra då e vi två, för jag vill lära mig.
a hon
18 okt, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
Yami logo ch sa
- De finns mycket att lära sig där ute.
Men pappa lär inte låta mig åka någonstans om vi inte har med oss riddare.
18 okt, 2015 21:37
|
|
Borttagen
|
Lola log
-så klart det ja, men då har vi ju några att retasm ed
sa hon och kog
18 okt, 2015 21:39
|
|
Borttagen
|
Yami skrattade lite och sa.
- Då ar vi inte md den sura riddaren.
Han tål igent.
18 okt, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
Lola log
-men det e ju han som e rolig
ahon och srkattar mjukt
-har provat tro mig
sa hon
18 okt, 2015 21:43
|
|
Borttagen
|
Yai tittade på henne och sa
- Han tar ci inte ed oss, han retar galldfeber på mig.
18 okt, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
Lola log
-okej du bestämmer dina riddare
sa hon och log
18 okt, 2015 21:46
|
|
Borttagen
|
18 okt, 2015 21:46
|
|
Borttagen
|
lola log och kollade emot strandne
-så fin
sahon lugtn
18 okt, 2015 21:47
|
Du får inte svara på den här tråden.